صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: بیش از هزار نفر از پرسنل شهرداری، ۱۲۰ اتوبوس و ۲۰۰ خودروی خدمات شهری در مراسم اربعین در نجف و مرز‌های غربی به خدمت‌رسانی مشغول خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف صبح امروز، ۱۰ مردادماه، در ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه که در تهران به شهادت رسید، اظهار کرد: بیش از هزار نفر از پرسنل شهرداری، ۱۲۰ اتوبوس و ۲۰۰ خودروی خدمات شهری در مراسم اربعین در نجف و مرز‌های غربی به خدمت‌رسانی مشغول خواهند شد. مناسبت‌ها در مشهد به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند؛ مدیریت شهری تلاش دارد تا برگزاری و گرامیداشت مراسمات در شهر مشهدمقدس همواره با افزایش کیفیت همراه باشد.

وی افزود: فعالیت در حوزه‌های اربعین و ایام پایانی ماه صفر برای مدیران و پرسنل شهرداری به عنوان وظیفه‌ای شغلی و اداری مطرح نیست؛ خدمت به دوستداران ائمه‌اطهار و اهل‌بیت(ع) و ترویج فرهنگ رضوی و علوی را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم. عشق، محبت و علاقه خالصانه مردم در مسیر خدمت‌رسانی به زائران سبب شده تا هر سال این رویداد بزرگ و بین‌المللی با کیفیت بیشتری برگزار شود.

شهردار مشهد در ادامه گفت: حضور مردم در برگزاری مراسمات، رکن اصلی رشد و توسعه خدمات است. هیچ ارگانی نمی‌تواند مدعی باشد که به‌تنهایی و بدون کمک مردم می‌تواند مسئله مراسمات محرم و صفر را پیش ببرد. دهه آخر صفر برای مشهدمقدس بسیار خاص است؛ زیرا ماهیت دهه آخر صفر به رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام‌رضا(ع) بازمی‌گردد و اینجا نیز مشهدالرضا(ع) است و این دهه در شهر مشهد، بسیار حائز اهمیت است.

قلندرشریف در نهایت گفت: در سال‌های اخیر موضوع اربعین برای مسئولان و مردم مشهد بسیار متفاوت بوده است؛ زیرا پرسنل شهرداری حاضر در کشور عراق و سایر زائران خراسانی حاضر در مراسمات اربعین پس از پایان مراسمات، به منظور شرکت در مراسم رحلت پیامبر(ص) و شهادت حضرت‌رضا(ع)، رهسپار مشهدمقدس می‌شوند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.