صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کنسولگری افغانستان در مشهد که به تازگی سرکنسولی به نمایندگی از طالبان در آن مستقر شده است، از آغاز صدور پاسپورت الکترونیک برای شهروندان افغانستان در این نمایندگی سیاسی خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالی که در ماه‌های پایانی حضور «جابر انصار» سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد بخشی از خدمات کنسولی این نمایندگی سیاسی با مشکلاتی روبرو شده بود. حالا کنسولگری افغانستان در مشهد به سرپرستی «فیض‌الرحمان عطایی» که از طالبان نمایندگی می‌کند در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که پروسه صدور پاسپورت الکترونیکی برای شهروندان افغانستان در این نمایندگی سیاسی آغاز شده است.

در ادامه پیام کنسولگری افغانستان در مشهد که در کانال تلگرامی آن منتشر شده آمده است: «پروسه صدور پاسپورت الکترونیک، تمدید پاسپورت، ویزا و رودپاس در جنرال کنسولگری افغانستان - مشهد مجدداً آغاز شده و هموطنان عزیز با اسناد لازم جهت طی مراحل و اخذ پاسپورت جدید از روز شنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۳ می‌توانند جهت دریافت این خدمات به کنسولگری مراجعه کنند.

گفتنی است که آقای «فیض‌الرحمان عطایی» در روز ۸ مردادماه ۱۴۰۳ به عنوان سرپرست کنسولگری افغانستان در مشهد کار خود را آغاز کرد و «جابر انصار» که به مدت ۵ سال در این کنسولگری به عنوان سرکنسول ایفای وظیفه می‌نمود در روز ۷ مردادماه ماموریت‌اش به پایان رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.