صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز آموزشی‌، پژوهشی و درمانی امام‌رضا(ع)، از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از ارائه خدمات رادیوتراپی و براکی‌تراپی به بیماران سرطانی سرپایی در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدمجید حسینی اظهار کرد: مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی سرطان شهید آیت‌الله رئیسی بیمارستان امام‌رضا(ع) یکی از پروژه‌های مهم درمانی در حال اجرا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده و معتقدیم که این مجموعه درمانی فضای بسیارخوبی را جهت ارائه خدمات باکیفیت به بیماران سرطانی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با ساخت این مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی فضایی جهت ارائه خدمات به بیماران سرطانی فعال است که ارائه دهنده خدمات مختلفی همچون رادیوتراپی است و با توجه به اینکه بیماران این حوزه زیاد است شیفت کاری سوم آن را فعال کردیم تا زمینه خدمت رسانی بیشتر به بیماران و با زمان انتظار کمتر فراهم شود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ادامه داد: همچنین در کنار فعال شدن شیفت سوم بخش رادیوتراپی خدمات براکی تراپی را هم ارائه می‌دهیم در این حوزه آموزش‌ها و درمان‌های براکی تراپی را به طور همزمان برای پرسنل این بخش و بیماران نیازمند به دریافت خدمات درمانی مرتبط با حوزه داریم.

دکتر حسینی خاطرنشان کرد: خدماتی که در حال حاضر به بیماران سرطانی در بیمارستان امام رضا (ع) ارائه می‌شود به‌صورت سرپایی بوده و موارد نیازمند به دریافت خدمات بستری به بیمارستان امید ارجاع می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین باید اشاره کنیم که مراکز غیردانشگاهی خصوصی و خیریه‌ای هم در بحث خدمات سرپایی بیماران سرطانی فعال هستند، اما با توجه به هزینه پائین‌تر خدمات در بیمارستان امام رضا (ع) بیشتر این گروه از بیماران به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند و به همین جهت با حجم بالای بیماران سرطانی مواجه هستیم و امیدواریم با حمایتی که از سوی مسئولان صورت می‌پذیرد مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرطان شهید آیت الله رئیسی بیمارستان امام رضا (ع) هرچه سریع‌تر آماده خدمت‌رسانی به بیماران سرطانی شود و بتوانیم به نحو احسن پاسخگوی این گروه از بیماران باشیم.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) همچنین در خصوص زمان افتتاح فاز نخست پروژه مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرطان شهید آیت الله رئیسی بیمارستان امام رضا (ع)، گفت: طبقه‌های هکمف و اول مرکز تخصصی و فوق تخصصی سرطان شهید آیت الله رئیسی بیمارستان امام رضا (ع) که در قالب فاز نخست این پروژه بیمارستانی بوده در هفته دولت افتتاح می‌شود که شامل درمانگاه‌ها و بخش‌های رادیوتراپی و شیمی‌درمانی است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.