صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده

  • کد خبر: ۲۴۳۳۰۷
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
در یکصدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد لایحه تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده تصویب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) یکصدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد که یکی از لایحه‌هایی که به تصویب رسید، تسويه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده بود. بر این اساس به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود در سه نقطه شهر به پیشنهاد بانک آینده و تأیید شهرداری مشهد مقدس، فضای مناسبی برای ایجاد و نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی (صرفاً برای تبلیغات بانک یادشده و محصولات بانکی شرکت‌های تابعه آن) به صورت رایگان و برای مدت دو سال در اختیار این بانک قرار دهد.

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد، در خصوص این لایحه اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰، بانک آینده حاضر به تشکیل جلسه و مذاکره نبود. حتی سال گذشته در دی‌ماه چک را برگشت زدند، چند روزی حساب شهرداری مسدود شد و چند روزی حقوق برخی پرسنل شهرداری به تعویق افتاد.

وی افزود: ما در جلسات حضور پیدا کرده و پیگیری کردیم که در نهایت به جلسه اردیبهشت‌ماه رسید و بعد از سه سال پیگیری توافق کردیم. این موضوع هم‌اکنون می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند. توافقات انجام‌ شده و دارد پرداخت می‌شود. این بدهی که توافق شده بود نرخ سال‌های گذشته بود؛ ما نرخ‌های سال جدید را در عوارض اعمال می‌کنیم و افزایش حدود ۳۲ درصدی عوارضات سال ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.