صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قاتل سه عضو خانواده مقتولان را ربود

  • کد خبر: ۲۴۳۳۶۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
مرد مسلح پس از قتل ۲ نفر فرار کرد و وقتی متوجه شد پلیس در تعقیب اوست سه عضو خانواده مقتولان را گروگان گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: اول تیرماه امسال خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد مبنی بر اینکه مردی مسلح در یکی از روستا‌های شهرستان دورود ۲ نفر را به قتل رسانده و فرار کرده است.

وی افزود: بلافاصله با اعلام این خبر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت و با تشکیل تیم ویژه‌ای با حضور فرمانده، جانشین، مأموران آگاهی، اطلاعات، فتا و انتظامی شهرستان دورود ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی شد و با تلاش شبانه‌روزی و با اقدامات فنی و علمی، پس از مدت کوتاهی قاتل متواری شناسایی شد.

سردار الهی گفت: مشخص شد قاتل سه نفر از اعضای خانواده مقتولان را برای گرفتن رضایت به گروگان گرفته است که مأموران با تلاش مضاعف و اقناع‌سازی قاتل، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند و گروگان‌ها صحیح و سالم آزاد شدند.

وی با بیان اینکه یک قبضه سلاح جنگی و ۲ تیغه خشاب استفاده‌شده در ارتکاب جرم کشف شده است، ادامه داد: قاتل که ۴۴ سال دارد، در تحقیقات صورت‌گرفته به ارتکاب قتل‌ها اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان با تأکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع: ایران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.