نقشه قتل زن صیغه‌ای توسط شوهر شیشه‌ای تصادف در تربت حیدریه هفت مصدوم برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نتایج مطالعات تایید می‌کند: کاهش قابل توجه مرگ و میرهای ناشی از سرطان پستان خدمت رسانی تیم درمانی هلال احمر خراسان رضوی به زائران اربعین حسینی در نجف  کدام عینک آفتابی‌ها برای محافظت در برابر پرتو‌های فرابنفش مناسب است؟ نجات جان هموطنان با اهدای خون ۱۶۰ هزار خراسانی در سال گذشته   آشنایی با بیماری شایع سکته چشمی| چرا آقایان بیشتر مبتلا می‌شوند؟ واکنش اورژانس به خبر خرید و فروش بیمار در آمبولانس‌ها افزایش حق پرستاری افراد دارای معلولیت شدید تا حدود ۳ میلیون تومان رقابت دانش‌آموزان خراسان رضوی در جشنواره خوارزمی بی‌نظیر بود + فیلم قتل زن صیغه ای به دلیل فحاشی| قاتل: من مشروب خورده بودم متهمین ۲۰ فقره جیب بری در اتوبوس‌های مشهد به دام افتادند (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) تردد با پلاک جعلی، خودروی میلیاردی قاچاقی در فرودگاه مشهد را لو داد برخورد با گران‌‎فروشی بلیت‌های مسافری در ایام اربعین خبر خوش دولت برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی | لایحه اصلاح حقوق حداقل بگیران به مجلس ارسال شد (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۱.۵ میلیون گذرنامه برای زائران اربعین صادر شد ششم دی روز دفاتر اسناد رسمی شد مدال‌آوران المپیک، معلم می‌شوند هواشناسی: طی ۳۰ سال اخیر، دمای هوای کشور ۳ درجه افزایش داشته است توصیه جانشین پلیس راهور فراجا به زائرانی که قصد دارند زمینی به مرز مهران بروند ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور تزریق واکسن سرخک برای سلامت افراد زیر ۱۵ سال ضروری است
سرخط خبرها

نقشه قتل زن صیغه‌ای توسط شوهر شیشه‌ای

  • کد خبر: ۲۴۴۳۷۹
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
نقشه قتل زن صیغه‌ای توسط شوهر شیشه‌ای
مرد شکاک با گروگان گرفتن همسر موقت خود، قصد کشتن او را داشت اما با فرار وی دستش رو شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اوایل تیر ماه زنی قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت و گفت ۳ روز گروگان شوهر صیغه‌ای خود بوده است.

وی توضیح داد: مدتی قبل با مردی به صورت موقت ازدواج کردم، اما بعد از چند وقت متوجه شدم که او به بیماری سوء ظن مبتلاست. او به من شک داشت و هرچه می‌گفتم تصورش اشتباه است، باورش نمی‌شد. شوهرم یک روز مرا با خودش به خانه‌ای برد، اما وقتی وارد آنجا شدیم، دست و پایم را بست و ۳ روز تمام در اتاقی زندانی ام کرد. در این ۳ روز شکنجه ام می‌داد و کارت‌های عابربانکم را هم گرفت. حتی به من غذا هم نمی‌داد و در نهایت ماشین ۲۰۶ مرا هم به سرقت برد. می‌گفت قصد گرفتن جانم را دارد، اما روز سوم درحالی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود، پنجره را شکستم و فرار کردم.

با شکایت این زن، شوهر وی بازداشت شد و در بازجویی‌ها به زندانی کردن زن جوان اعتراف کرد و گفت که، چون به او شک داشته، نقشه قتلش را کشیده بود.

بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این مرد متهمی سابقه‌دار است که ۱۴ سال قبل به اتهام حمل ۶۰ گرم شیشه دستگیر و به حبس ابد محکوم شده بود. اما مدتی بعد درخواست عفو داده که با تایید درخواستش، بعد از ۵ سال تحمل حبس آزاد شده بود.

متهم در اعترافاتش به ماموران گفت:، چون شیشه می‌کشیدم توهم به سراغم می‌آمد و تصور می‌کردم همسرم با اشخاص غریبه ارتباط دارد. به همین دلیل حبسش کردم تا اموالش را به سرقت ببرم و بعد جانش را بگیرم، اما او فرار کرد و نقشه ام ناتمام ماند.

متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->