آگاهی از وضعیت ترافیکی مسیرهای اربعین با ارسال یک پیامک تشکیل پرونده قضایی برای مرگ دختر ۱۲ ساله در کلینیک دندانپزشکی حادثه آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ در مشهد+ جزییات قتل فجیع کارگر افغانستانی توسط همکار جوانش تصادف مرگبار دو خودرو در محور خواف- قائن+تصویر(۲۹ مرداد ۱۴۰۳) نجات جان هشت شهروند مشهدی از حریق (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ۲۸ متهم در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد دستگیر شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) زمان احتمالی برگزاری عمره و ثبت‌ نام جدید حج ویدئو | آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره در خیابان ولیعصر تهران (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) چگونه با فرسودگی شغلی مبارزه کنیم؟ کاهش ذخایر خونی استان خراسان رضوی به دلیل گرمای هوا هلال احمر: هیچ فوتی به علت گرمازدگی در بین زائران اربعین نداشتیم کاهش ۱۲ درصدی عملیات حریق آتش نشانی مشهد در سال ۱۴۰۳ استفاده از هوش مصنوعی برای مشاوره به دانش‌آموزان و انتخاب رشته در سال تحصیلی آینده تشکیل شورای پرستاری در مشهد | پیگیری خواسته‌ها و مطالبات پرستاران خوردن پیاز برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟ غربالگری گوش و شنوایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نوزاد در کشور تست‌های SPF ضدآفتاب در فضای مجازی علمی است؟ افتتاح سالن انتظار همراهان بیماران در بیمارستان قائم(عج) مشهد که با همت خیرین ساخته شد تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی واحد‌های اقامتی مشهد در دهه پایانی صفر شرایط جذب امریه سربازی اعزام آبان ۱۴۰۳ توسط دانشگاه تهران اعلام شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) | روند نسبی افزایش دما تا روز‌های پایانی هفته جاری
سرخط خبرها

قتل فجیع کارگر افغانستانی توسط همکار جوانش

  • کد خبر: ۲۴۶۲۱۵
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
قتل فجیع کارگر افغانستانی توسط همکار جوانش
قتل کارگر شیفت‌شب در کارگاه تولیدی غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، عقربه‌ها ساعت ۱۰ صبح را نشان می‌داد که کارگران یک کارگاه تولیدی در جاده مخصوص کشف جسد خونین همکار خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند.

ماشین‌های کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند؛ جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی به‌محض ورود به کارگاه با جسد مردی ۲۳ ساله افغانستانی مواجه شدند که براثر برخورد کپسول آتش‌نشانی به سر و بریدگی گردن با چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول با یکی از دوستان خود به‌نام نعمت شب‌ها در این کارگاه می‌خوابیده است و کارگران شیفت صبح هنگامی که قصد داشتند به سر کار خود بروند جسد را مشاهده کردند و موضوع را پلیس اطلاع دادند.

کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند و به بازبینی فیلم آن پرداختند و مشاهده کردند که ساعت ۲ بامداد نعمت به‌صورت هراسان با لباس و دستان خونی روی دیوار رفته و پس از اینکه به پایین پریده متواری شده است.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت که مقتول و نعمت که همشهری بودند و از گذشته با هم اختلاف داشتند با یکدیگر درگیر شدند و نعمت پس از اینکه دست به جنایت زده جسد را داخل یک گونی قرار داده و قصد داشته است با آن فرار کند، اما از این تصمیم منصرف شده و به‌خاطر اینکه درب کارگاه طبق روال همیشه قفل بوده است، با پریدن از روی دیوار از مهلکه گریخته است.

کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از پایان بررسی میدانی صحنه قتل، مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم در رابطه با دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->