صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز رویداد گذر خبر در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۳۶۵۳
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار رویداد گذر خبر به مدت ۲ شب توسط شهرداری منطقه ۱۱ در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، این رویداد برای اولین بار در محل بوستان ملت جنب مزار شهدای گمنام از امشب به مدت دو شب متوالی از ساعت ۱۹ الی ۲۱:۳۰برای  اولین بار به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار برگزار شد.

گذر خبر شامل ۷ غرفه است از جمله «قاصدک خوش خبر» که در این غرفه به  کودکان شیوه اطلاع رسانی و مخبر بودن را آموزش می دهند.

غرفه دیگر این رویداد «تازه چه خبر است» که براساس اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های مدیریت شهری است. همچنین  غرفه هایی چون «خبرنگار شو»، «عکس یادگاری» ، «اخبار درهم و باهم» از دیگر غرفه های موضوعی این رویداد است.

گفتنی است، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد، مهدی ناصحی رئیس شورای شهر و علوی مقدم و حجت الاسلام منصوری از اعضای شورای شهر از این رویداد بازدید کردند.

ناصحی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف به مردم، اظهار داشت: امیدوارم خبرنگاران حوزه مدیریت شهری در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات شهرداری موفق عمل کنند و با برگزاری این کارگاه‌ها، شهروندان نیز با شیوه‌های مختلف خبرنگاری آشنا شوند و بتوانند در آینده به عنوان شهروند خبرنگار، نقش فعالی در اطلاع‌رسانی ایفا کنند.

رئیس شورای شهر مشهد با تأکید بر اهمیت توسعه این‌گونه رویدادها، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد برگزاری این نوع رویداد‌ها در زمینه خبرنگاری باشیم. وی همچنین از استقبال خوب مردم از این غرفه‌ها ابراز خرسندی کرد.

گفتنی است، این رویداد با برپایی ۷ غرفه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان در زمینه خبرنگاری و همچنین ایجاد فرصتی برای مشارکت فعالانه آنها در اطلاع‌رسانی برگزار شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.