صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: شهرداری و شورا همچنان در برنامه‌های خود پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارند که با پیگیری‌ها و تلاش‌های فرماندار یکی پس از دیگری به نتیجه و بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۱۸ مردادماه، در مراسم بهره‌برداری از چهار كيلومتر بلوار و تقاطع غير همسطح حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای رفع و کاهش مشکلات حاشیه شهر مقدس مشهد است.

وی بیان کرد: یکی از مباحث جدی در حوزه معابر پیرامونی یا معابر اصلی در حاشیه شهر مشهد است که با اجرای این پروژه‌‎ها و برنامه‌های دیگری که شهرداری در دست اقدام دارد، بسیار امیدوار هستیم رفت‌وآمدها به سهولت انجام شود.

نظری خاطرنشان کرد: احداث یا بازگشایی و اصلاح این معابر می‌تواند منتج به ارزش افزوده نیز شود تا بافت‌هایی که نیاز به بازسازی و بهسازی دارد در همان راستا انجام شود.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: شهرداری و شورا همچنان در برنامه‌های خود پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارند که با پیگیری‌ها و تلاش‌های فرماندار یکی پس از دیگری به نتیجه و بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.