حزب الله در هفت عملیات مواضع صهیونیست‌ها را در هم کوبید (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) جنگنده‌های اسرائیلی دیوار صوتی را بر فراز بیروت شکستند حمله اوکراین به یک سکوی گازی روسیه در دریای سیاه هریس در ایالت‌های کلیدی آمریکا پیشتاز شد بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند محمد شریعتمداری رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد؟ ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان برای کابینه چهاردهم چه کسانی هستند؟ حمله پهپادی به آوارگان روهینگیا حین عبور به بنگلادش ده‌ها کشته برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) زهرا بهروز آذر به عنوان معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری منصوب شد + سوابق فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور کیست؟ + سوابق سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید کیست؟ + سوابق معاون علمی رئیس جمهوری منصوب شد شورای نگهبان طرح «اصلاح قانون نظام صنفی کشور» را تأیید کرد رئیس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقای «محمد اسلامی» کاملا هریس: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم
سرخط خبرها

ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند

  • کد خبر: ۲۴۴۳۳۵
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر اقتصاد ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ میثم ظهوریان، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از دستور وزیر اقتصاد به سه بانک جهت تامین بودجه هزار میلیارد تومانی پروژه در جلسه با وزیر اقتصاد و پیگیری حل موانع پیشرفت پروژه آزادراه مشهد چناران خبر داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: یکی از طرح‌های عمرانی مهم شهر مشهد، پروژه آزادراه مشهد- چناران است که به صورت مشارکتی توسط آستان قدس و شرکت ساخت با سهم برابر انجام می‌شود.

او در ادامه گفت: این مسیر در حال حاضر پر ترافیک‌ترین محور مواصلاتی شهر مشهد و یکی از محور‌های پر ترافیک و پرحادثه کشور است که علی رغم اینکه نقش زیادی در تسهیل زیارت دارد، به دلیل عدم تامین سهم آورده دولت در پروژه و مشخصا عدم همکاری بانک‌ها در تامین سهم آورده دولت و سازمان برنامه در تخصیص صدور اوراق پروژه در سال‌های اخیر پیشرفت کمی داشته است و مشکلات زیادی را برای زائرین مشهد و مجاورین ایجاد کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهت تسهیل پروژه با همکاری شرکت آزادراه و بعد از برگزاری جلسه‌ای در مورد مسائل آن و بازدید از پروژه و شنیدن نکات مجری پروژه، دو نامه خطاب به وزیر اقتصاد و رییس جدید سازمان برنامه تنظیم و از طریق مجمع نمایندگان مشهد با امضای هر ۵ نماینده مشهد ارسال شد.

ظهوریان در ادامه با اشاره به دیدار با دکتر خاندوزی گفت: ایشان دستور تامین سهم ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بانک‌ها در پروژه را در قالب کنسرسیوم دادند و انشاالله جهت صدور تخصیص مابقی اوراق توسط سازمان برنامه نیز پیگیر خواهیم بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->