صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: طوری برنامه‌ریزی کردیم که بعد از اینکه کار همکاران در نجف اشرف تمام می‌شود، بلافاصله برگشت داشته باشند و بدون استراحت، خدمات را برای دهه پایانی صفر در مشهد انجام دهند. 

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی امروز، ۲۰ مردادماه، در مراسم بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف که در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار کرد: حجم زباله در ایام اربعین در شعر نجف به‌گونه‌ای است که شهرداری نجف درخواست کمک دارند تا به جمع‌آوری زباله از معابر اقدام کنیم.

وی افزود: ما در شهر مشهد چنین‌مشکلات مشابهی را در برخی ایام داریم؛ بنابراین معذوریت‌ها و محدودیت‌های شهرداری را درک کرده و همه‌ساله تعدادی خودرو به‌ویژه در حوزه‌های خدمات شهری، زباله‌گیری و جمع‌آوری زباله اعزام می‌کنیم.

رضوی ادامه داد: امسال نیز خودرو‌ها کاملاً تعمیر و بازسازی شده و راننده‌ها هم می‌توانند در کشور عراق تعاملات را با شهرداری نجف و شهروندان بومی نجف برقرار کنند. این همکاران در جهت جمع‌آوری زباله، زباله‌گیری و انتقال زباله به محل دفع خدمت می‌کنند. امسال هم یک دستگاه خودروی مه‌پاش علیرغم اینکه نیاز زیادی داریم، اعزام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد با بیان اینکه با توجه به حضور همکاران در نجف، ساعت کاری سایر همکاران افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه پیک حضور زائر در مشهد در ایام پایانی صفر است، طوری برنامه‌ریزی کردیم که بعد از اینکه کار همکاران تمام می‌شود، بلافاصله برگشت داشته باشند و بدون استراحت، خدمات را برای دهه پایانی صفر در مشهد انجام دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.