صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین در مرکز غزه که منجر به شهادت دست کم ۱۰۰ تن شد با واکنش‌های گسترده روبرو شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنایت اسرائیل در الدرج یک جنایت تمام عیار است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت امروز صهیونیست‌ها در محله الدرج در مرکز نوار غزه که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد را یک جنایت تمام عیار عنوان کرد.

آیت الله سیستانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد

دفتر آیت الله سید علی سیستانی، مرجعیت عالی قدر شیعیان در عراق در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مدرسه‌ای در نوار غزه، این جنایت را شدیدا محکوم کرد و گفت که کلمات از محکومیت این جنایت زشت عاجز است.

انصارالله: کشتار نمازگزاران غزه با حمایت کامل آمریکا بود

سخنگوی انصارالله یمن سکوت جامعه جهانی در برابر وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه را به شدت محکوم و تاکید کرد که قتل عام آوارگان در نمازخانه مدرسه التابعین در مرکز غزه، با حمایت کامل آمریکا انجام شد.

واکنش جنبش فتح به جنایت جدید اسرائیل در مدرسه آوارگان غزه

منذر الحایک، سخنگوی جنبش فتح در واکنش به جنایت صبح امروز شنبه صهیونیست‌ها در مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه گفت که اشغالگران جنایت بزرگ و بی رحمانه‌ای را علیه غیرنظامیان آواره در این مدرسه مرتکب شدند.

مصر: کشتار امروز فلسطینی‌ها در مدرسه دلیلی قاطع بر عدم اراده اسرائیلی‌ها به توقف جنگ است

وزارت امور خارجه مصر در واکنش به جنایت صبح امروز صهیونیست‌ها در مدرسه التابعین محله الدرج که منجر به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر شد، اعلام کرد که قتل عام عمدی فلسطینی‌ها دلیل قطعی بر عدم اراده سیاسی طرف اسرائیلی برای پایان دادن به جنگ است.

اردن نیز بمباران مدرسه‌ای در غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه اردن امروز شنبه طی بیانیه‌ای در واکنش به بمباران آوارگان و غیرنظامیان در یکی از مدارس نوار غزه، آن جنایت را شدیدا محکوم کرد و گفت که بمباران این مدرسه، نقض آشکار قوانین بین‌الملل و گسترش حمله هدفمند به غیرنظامیان است.

عراق نیز هدف قرار دادن مدرسه آوارگان را محکوم کرد

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز طی سخنرانی امروز خود در مورد مقام زن، جنایت رژیم اسرائیل در هدف قرار دادن مدرسه آوارگان در محله الدرج غزه را محکوم کرد.

منبع: تسنیم/ ایرنا/ ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.