جنگنده‌های اسرائیلی دیوار صوتی را بر فراز بیروت شکستند حمله اوکراین به یک سکوی گازی روسیه در دریای سیاه هریس در ایالت‌های کلیدی آمریکا پیشتاز شد بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند محمد شریعتمداری رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد؟ ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان برای کابینه چهاردهم چه کسانی هستند؟ حمله پهپادی به آوارگان روهینگیا حین عبور به بنگلادش ده‌ها کشته برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) زهرا بهروز آذر به عنوان معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری منصوب شد + سوابق فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور کیست؟ + سوابق سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید کیست؟ + سوابق معاون علمی رئیس جمهوری منصوب شد شورای نگهبان طرح «اصلاح قانون نظام صنفی کشور» را تأیید کرد رئیس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقای «محمد اسلامی» کاملا هریس: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم سخنگوی وزارت خارجه: جنایت مدرسه تابعین غزه، نمونه آشکار تهدید صلح و امنیت بین‌المللی است
سرخط خبرها

اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه

  • کد خبر: ۲۴۴۳۱۸
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی در غزه یکی پس از دیگری در حال نسل‌کشی علیه فلسطینیان است.

به گزارش شهرآرانیوز، «فرانچسکا آلبانیز»، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در فلسطین اعلام کرد اسرائیل دربحبوحه بی‌تفاوتی تمامی ملت‌های متمدن با سلاح‌های آمریکایی و اروپایی، اقدام به کشتار فلسطینی‌ها در غزه می‌کند که آخرین آن کشتار مدرسه التابعین است. رژیم صهیونیستی در غزه یکی پس از دیگری در حال نسل‌کشی علیه فلسطینیان است.

براساس گزارش وبگاه الجزیره، آلبانیز همچنین تصریح کرد رژیم صهیونیستی در ترور‌های فلسطینیان در داخل فلسطین و خارج از آن یدی طولایی دارد و نمی‌توان از آن غفلت کرد.

این گزارشگر سازمان ملل خواستار انجام تحقیقات مستقل، شفاف و پاسخگویی شد که بخشی از مسیر صلح می‌باشد.

فرانچسکا آلبانیز همچنین گفت: به همراه دیگر کارشناسان سازمان ملل تشدید خشونت در منطقه و آخرین دور عملیات کشتار‌ها و ترور‌های غیرقانونی از لبنان تا ایران را محکوم می‌کنیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد روز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

در همین راستا، «انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.

رژیم صهیونیستی به دلیل پاسخ حتمی محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در ترس و نگرانی به سر می‌برد و هر روز این اضطراب و نگرانی افزایش می‌یابد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->