صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی به عراق جهت حضور در مأموریت ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فرشید وفا اظهار کرد: برابر مکاتبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه‌ریزی لازم جهت اعزام خادم بهداشتی این دانشگاه به کشور عراق جهت اجرای مأموریت ویژه اربعین صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: در این مأموریت نمایندگانی از تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور حاضر هستند که یک نفر از آنها از خادمان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص زمان حضور خادم بهداشتی این دانشگاه در مأموریت ویژه اربعین حسینی، گفت: کارشناس حوزه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد طبق هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا قبل از ۲۴ مرداد به عراق اعزام می‌شود و تا روز اربعین حسینی در این کشور خواهد بود تا که خدمتگزار زائران پیاده حسینی باشد.

دکتر وفا اضافه کرد: این نیروی بهداشت محیط امروز عازم تهران می‌شد تا به همراه دیگر نیرو‌های این حوزه و در قالب کاروان خادمان بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عراق اعزام شود.

وی بیان کرد: در ایام اربعین برنامه نظارت‌های بهداشتی در تمامی شهر‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی داریم و پس از آن نیز آماده اجرای مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر و روز‌های منتهی به شهادت امام رضا (ع) خواهیم شد و در این برنامه نیز در نظر داریم تا که از ظرفیت نیرو‌های موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی به عنوان افسران بهداشتی استفاده نماییم.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اولویت نخست این برنامه موکب‌های پذیرایی و محل‌های اسکان هستند و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش‌های لازم را برای این افراد خواهیم داشت تا که در زمان ارائه خدمت به زائران پیاده رضوی از اطلاعات لازم و کافی در خصوص مسائل و موضوعات و نظارت‌های مرتبط با این حوزه برخوردار باشند و بتوانند به مانند یک نیروی و بازوی قوی و همانند بازرسان و ناظران بهداشتی حوزه سلامت محیط در کنار ما و در خدمت مردم باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.