صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کاروان پارالمپیک کشورمان روز یکشنبه در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، از جوار مضجع منور امام‌رضا(ع) عازم پاریس می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، کاروان پارالمپیک کشورمان، روز یکشنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) به شهر مشهد مقدس مشرف می‌شوند و ضمن زیارت مضجع شریف ثامن‌الحجج(ع)، از امام‌رضا(ع) مدد گرفته تا با انرژی مضاعف در این دوره از مسابقات شرکت کنند و مدال‌های خوش‌رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

از همین رو معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مراسم ویژه‌ای را روز یکشنبه، ۲۸ مرداد، از ساعت ۱۰ صبح در رواق حضرت نجمه‌خاتون حرم مطهر رضوی برای این گروه از ورزشکاران تدارک دیده است.

 این مراسم با آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری برجسته کشورمان جواد پناهی آغاز می‌شود و سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی خواهند بود.
در ادامه، غفور کارگری، رئیس اداره پارالمپیک ایران، به معرفی کاروان اعزامی پارالمپیک به کشور فرانسه می‌پردازد و پس از آن، نسرین شاهی، قهرمان تیراندازی با تپانچه، سخنانی را ایراد خواهد کرد.

قرائت سوگندنامه توسط جلیل باقری (جانباز ۷۰ درصد و قهرمان پرتاب وزنه)، مداحی علی ملائکه و عبور کاروان ورزشکاران از زیر قرآن و تبرک‌جستن از کلام‌ الله مجید از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

کاروان ورزشی «فرزندان ایران» که دهمین دوره حضور خود را در پارالمپیک تجربه می‌کنند، شامل ۶۶ ورزشکار، ۳۴ کادر فنی و ۲۰ همراه اعم از پزشک، معاون فرهنگی، خدمه و... می‌شود. بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روز‌های ۷ تا ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.