صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تردد بیش از ۸۲۰ هزار زائر از مرز خسروی

  • کد خبر: ۲۴۷۲۴۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته (چهارم شهریور) بیش از ۸۲۷ هزار نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌‎اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید شهرام کهریزی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته (یکشنبه)، ۸۲۷ هزار و ۴۷ زائر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند.

وی تعداد افرادی که روز گذشته از این مرز تردد کردند را ۵۵ هزار و ۵۵۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۴ هزار و ۴۲۷ نفر از مرز خسروی وارد کشورمان شدند و ۱۱۲۷ نفر نیز از این مرز خارج شدند.

کهریزی خاطرنشان کرد: از بین مسافران ورودی به کشور در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ هزار و ۵۵ نفر ایرانی و از بین افرادی که از مرز خسروی خارج شدند ۷۷۴ نفر ایرانی بودند.

وی با اشاره به اینکه خروج از کشور به سمت عتبات عالیات به میزان قابل توجهی کاهش یافته، افزود: اکنون با موج بازگشت زوار مواجهیم که احتمالا طی روز‌های آتی به تدریج کاهش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه با وجود پیک بازگشت زوار از طریق پایانه خسروی با مشکلی برای ورود زوار از مرز و معطلی آنها مواجه نیستیم، تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل نیز به میزان کافی برای موج بازگشت زوار در نظر گرفته شده است.

کهریزی تاکید کرد: تا زمانی که آخرین زوار از مرز خسروی به کشور برگردند، راهداری همچنان در آماده‌باش خواهد بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.