مبارزه مرگبار دختر و پسر در قفس توری در مشهد + عکس حوادث جاده‌ای خراسان رضوی در اربعین سال جاری ۲۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت ممنوعیت خدمت اضافه معلمان با رای دیوان عدالت اداری انجام بیش از یک هزار ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اربعین حسینی انتقال ۳۴ زائر فوت‌شده اربعین ۱۴۰۳ از عراق به ایران مرزبانی: در ایام اربعین هیچ تهدیدی در مرز‌ها نداشتیم نگاهی به رفتارهای سمی در محیط کار | لطفا آشغال نریزید! درخواست آنلاین یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای اربعین ۱۴۰۳ مار‌های خوش خط و خال | درباره رفتارهای سمی برخی افراد در محیط کار که سازمان را آلوده می‌کند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از چهارشنبه مراکز دیالیز اطراف حرم امام‌رضا(ع) آماده خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به زودی پرداخت می‌شود عدم مدیریت دیابت و مشکلات سر راه آن غربالگری «آبله میمونی» در مرز‌های خراسان‌رضوی در حال اجرا است بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در مرز‌های اربعین ثبت شد رتبه اول کمیته امداد خراسان‌رضوی در کشور در جذب سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه طی سال ۱۴۰۲ ۴۵۰ هزار زائر ایرانی هنوز در عراق هستند (۵ شهریور ۱۴۰۳) اجرای طرح مهارت‌آموزی برای حدود ۳ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی تغییرات اقلیمی چه تأثیری بر سلامت روان انسان می‌گذارند؟ بازگشت گسترده زائران اربعین ۱۴۰۳ بدون مشکل ترافیکی در مرز‌ها
سرخط خبرها

بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در مرز‌های اربعین ثبت شد

  • کد خبر: ۲۴۷۲۸۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در مرز‌های اربعین ثبت شد
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا از ثبت بیش از ۵۰ میلیون تردد خودرویی در شهر‌های منتهی به مرز‌های اربعینی خبر داد و گفت: اقدامات پلیس بر مبنای رضایت‌مندی زائران برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار محمد شرفی امروز، ۵ شهریورماه، در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران، اظهار کرد: در این مدت نزدیک به سه میلیون و ۷۰۰ هزار تردد زائران را در مرز‌های اربعینی شاهد بودیم که خوشبختانه با این حجم تردد زائر و تردد خودرویی هیچ‌گونه خللی در روند خدمات‌‎رسانی به زائران به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه این ماموریت در سایه توجهات امام حسین (ع) یکی از منظم‌ترین مأموریت‌های پلیس بود، عنوان کرد: در بازدید از وضعیت تردد زائران حسینی در مرز‌های ۷گانه زائران از عملکرد پلیس رضایت داشتند که این امر برای ما ارزشمند بود.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد پارکینگ‌های شهر مهران خالی شده‌اند. پیش بینی می‌شود زائران امروز نهایتا تا ساعات پایانی شب خیلی عظیمی از آنان به کشور بازگردند که با تمهیدات ستاد اربعین بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در پایانه شهید رئیسی مستقر و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه روند کاهش نیروی‌های پلیس متناسب با روند ورود زائران خواهد بود، تصریح کرد: زائران مطمئن باشند پلیس تا آخرین زائری که به کشور باز می‌گردد در مرز‌ها استقرار دارند و به آنان خدمات انتظامی ارائه می‌شود.

وی رضایتمندی زائران از عملکرد پلیس را مایه افتخار و دلگرمی کارکنان دانست و گفت: ان‌شاءالله و طی روز‌های آتی و با کاهش میزان ترددات ادامه ماموریت به انتظامی و مرزبانی استان‌های اربعینی سپرده و به تدریج از آمار کارکنان کمکی اعزامی از مرکز کاسته می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->