صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شیائومی جدیدترین شرکتی است که قصد دارد گوشی تاشو با دو لولا روانه بازار کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ طبق اطلاعاتی که منبعی چینی Smart Pikachu در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شیائومی قصد دارد مثل هوآووی گوشی تاشو با دو لولا عرضه کند. صحت‌وسقم این اطلاعات هنوز مشخص نیست، اما باتوجه‌به اینکه شرکت‌های چینی در عرضه محصولات نوآورانه معمولاً جلوتر از رقبا هستند، می‌شد پیش‌بینی کرد که بعد از هواوی، سایر برند‌ها نیز به تولید گوشی‌های تاشو با دو لولا علاقه نشان می‌دهند.

تابه‌امروز، هواوی تنها شرکتی است که رسماً تأیید کرده است که گوشی تاشو با دو لولا روانه بازار می‌کند. گوشی تاشو هواوی با دو لولا پیش‌ازاین در دستان رئیس هیئت‌مدیره این شرکت دیده شده بود و به‌تازگی نیز تأیید شده است ماه آینده به‌صورت رسمی از این گوشی رونمایی خواهد شد.

بعد از هواوی و شیائومی، پیش‌بینی می‌شود سایر شرکت‌های چینی مانند اوپو، آنر و ویوو نیز به‌زودی محصولات مشابهی روانه بازار کنند. هنوز اطلاعاتی درمورد قصد سامسونگ یا گوگل برای عرضه محصولات تاشو با دو لولا در دسترس نیست.

گوشی‌های تاشو با دو لولا برخلاف گوشی‌های تاشو معمولی دو بار تا می‌شوند. مزیت مهم این گوشی‌ها این است که می‌توانند صفحه‌نمایش بسیار بزرگ‌تری را در دستگاهی با اندازه کوچک‌تر در اختیار کاربر قرار بدهد؛ برای مثال گفته می‌شود گوشی تاشوی جدید هواوی با دو لولا وقتی کامل باز است، می‌تواند نمایشگری ۱۰ اینچی را جلوی کاربر قرار دهد. حمل این گوشی‌ها نیز نسبت به تبلت‌ها راحت‌تر است.

علاوه‌براین، گوشی تاشوی شیائومی با دو لولا احتمالاً بخشی از سری میکس این کمپانی باشد. هنوز زمان دقیقی برای رونمایی از این محصول اعلام نشده است، اما شاید در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۵ شاهد رونمایی از آن باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.