اسنپدراگون ۷s نسل ۳ از راه رسید + مشخصات آغاز مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مشهد از امروز (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴ آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ قاچاق قطع می‌شود کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر ماجرای اختلاف بنیان‌گذاران «همستر کامبت» و احتمال لیست‌نشدن آن چیست؟ ویدئو | پیشرفت فوق‌العاده ربات انسان‌نمای G۱ در انجام حرکات سریع و جهشی ماجرای هک‌شدن سه ربات ناشناس تلگرام + نکات امنیتی گوگل دیگر برای کشف حفره‌های امنیتی در اپ‌های پلی استور پاداش نمی‌دهد کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای پدیده «ابَرماه آبی» (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + زمان و نحوه مشاهده قیمت نینتندو سوئیچ ۲ چقدر خواهد بود؟ زمان احتمالی رونمایی از ایرپاد ۴ اپل مشخص شد کارت‌های امروز راکی ربیت (یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نمایندگان موافق و مخالف ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات، درباره او چه گفتند؟ سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی A۰۶ رونمایی کرد + مشخصات و قیمت کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی
سرخط خبرها

تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴

  • کد خبر: ۲۴۶۴۱۲
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴
برخی جزئیات آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴ به بیرون درز کرده‌اند که اطلاعات جالبی درمورد این گوشی‌ها در اختیار ما می‌گذارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اپل تا چند هفته آینده از سری جدید آیفون‌های خود به همراه برخی محصولات دیگر رونمایی می‌کند. اما حالا به لطف کاربری چینی، برخی جزئیات آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴ به بیرون درز کرده‌اند که اطلاعات جالبی درمورد این گوشی‌ها در اختیار ما می‌گذارند.

این اطلاعات و تصاویر را کاربری چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. البته اصالت این اطلاعات هنوز تأیید نشده و بهتر است با دیده شک و تردید به آنها نگاه کنیم تا طی روز‌ها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از سری آیفون ۱۶ اپل منتشر شود.

مشخصات احتمالی آیفون SE ۴

براساس این تصویر، آیفون SE ۴ نسبت به نمونه قبلی خود تغییر قابل‌توجهی در طراحی کرده است. انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی، مشابه آیفون ۱۴، مجهز شود که قابلیت Face ID را نیز در لبه بالایی خود جای داده بدهد.

تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴

اما شاید سورپرایز بزرگ این گوشی استفاده از پردازنده A۱۸ Bionic باشد. این دقیقاً همان تراشه‌ای است که به احتمال زیاد در سری آیفون ۱۶ به کار گرفته می‌شود و می‌تواند قدرت پردازشی آیفون SE ۴ را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد. به نظر می‌رسد آیفون SE جدید دیگر قرار نیست محصولی با سخت‌افزار ضعیف‌تر باشد. قیمت این گوشی نیز احتمالاً حدود ۵۹۹ دلار خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی درمورد دوربین آیفون SE ۴ منتشر نشده است.

مشخصات احتمالی آیفون ۱۶ پرو

تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴

تصویر منتشرشده از محتوا‌های بازاریابی آیفون ۱۶ پرو حکایت از آن دارند که طراحی این گوشی تفاوت چندانی با آیفون ۱۵ پرو نخواهد داشت. شاید بارزترین تفاوت این ۲ گوشی افزودن یک دکمه شاتر اختصاصی برای دوربین به آیفون ۱۶ پرو باشد که در لبه پایین سمت راست قرار گرفته.

تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴

در بخش سخت‌افزاری این گوشی نیز احتمالاً از یک تراشه A۱۸ Pro استفاده خواهد شد. همچنین در عکس‌های منتشرشده می‌توان مشاهده کرد که آیفون ۱۶ پرو به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با «فناوری بازتاب منشوری فوق‌العاده نازک» مجهز شده است. احتمالاً موتور عصبی A۱۸ Pro از این فناوری پشتیبانی می‌کند که درنهایت کیفیت تصویربرداری را افزایش می‌دهد و شاید از قابلیت Spatial video در اپل ویژن پرو نیز پشتیبانی کند.

تصاویر و جزئیات جدیدی از آیفون ۱۶ پرو و آیفون SE ۴

علاوه‌براین، آیفون ۱۶ پرو احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و زرد روانه بازار می‌شود. البته هنوز اشاره‌ای به رنگ برنزی نشده است، اما احتمالاً در نسخه پرو مکس از این رنگ هم استفاده می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->