کدام گوشی‌های سامسونگ آپدیت OneUI ۶.۱.۱ را دریافت کردند؟ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) چهار مزیتی که آیفون ۱۶ پرو نسبت به آیفون ۱۶ دارد اولین تیزر رسمی گوشی تاشو هواوی میت XT با دولا چگونه تلگرام جنجالی‌ترین اپلیکیشن جهان شد؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم جدید کلید و کارت‌های امروز همستر نتیجه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر نیوزیلند (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) آیا اینستاگرام صحبت‌های ما را با سیستم «شنود فعالانه» می‌شنود و براساس آن‌ها تبلیغ نمایش می‌دهد؟ قابلیت نوشتن کامنت به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد + فیلم و آموزش هر شماره پلاک مخصوص کدام استان و شهر کشور است؟ نیروگاه خورشیدی ۱۵ میلیون دلاری در ابوظبی راه‌اندازی خواهد شد رسوایی بزرگ ربات‌های انسان‌نمای پکن در یک کنفرانس جهانی مدل جدید لپ‌تاپ محبوب Dell XPS ۱۳ با پردازنده‌ قدرتمند «لونار لیک اینتل» معرفی شد + مشخصات و قیمت بالأخره پاسخ یک سؤال جنجالی مشخص شد: آیا امواج تلفن‌های همراه سرطان‌زا هستند؟ بانک مرکزی پیش‌نویس سند تنظیم‌گری حوزه رمزپول‌ها را تدوین کرد سرعت شارژ گلکسی S۲۴ FE چقدر است؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم جدید کلید و کارت‌های امروز همستر بیت‌کوین چگونه به موفقیت رسید؟ | مایکل سیلر فرمول جادویی این رمزارز را فاش کرد! فناوری تبدیل آب آلوده به آب گوارا در ایران کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی
سرخط خبرها

اولین تیزر رسمی گوشی تاشو هواوی میت XT با دولا

  • کد خبر: ۲۴۹۳۳۸
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
اولین تیزر رسمی گوشی تاشو هواوی میت XT با دولا
هواوی یک تیزر ویدیوئی جدید از گوشی «میت XT» منتشرکرده که اولین گوشی تاشو جهان با سه نمایشگر را نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این ویدیو، گوشی نوآورانه هواوی در حالت تا‌شده و باز نمایش داده می‌شود و طراحی دو لولای آن نیز قابل مشاهده است. Mate XT در تاریخ ۹ سپتامبر (۲۰ شهریور) معرفی خواهد شد.

اولین گوشی تاشو جهان با سه صفحه‌نمایش هفته آینده با نام هواوی میت XT معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویری از این دستگاه در دستان مدیرعامل هواوی، «ریچارد یو» منتشر شده بود و اکنون شاهد یک تیزر رسمی از آن هستیم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این ویدیو که توسط هواوی در شبکه اجتماعی چینی ویبو آپلود شده است، گوشی مذکور را به دو صورت تا‌شده و باز نشان می‌دهد. این ویدیو همچنین استفاده از دو لولا و سه نمایشگر در این دستگاه را تأیید می‌کند.

چند جزئیات دیگر نیز از این تیزر کوتاه قابل مشاهده است، از جمله ماژول دوربین نسبتاً گرد قرار گرفته روی پنل پشتی دستگاه که چهار دوربین را در خود جای داده است. همچنین طبق این ویدیو، ظاهراً با دستگاه نسبتاً نازکی به‌عنوان یک دستگاه تاشو با دو لولا روبرو خواهیم بود.

طبق شایعات، هواوی میت XT از یک نمایشگر تاشو ۱۰ اینچی و چیپست ۵G کایرین بهره خواهد برد. هنوز بسیاری از اطلاعات و مشخصات مربوط به این دستگاه، مانند ظرفیت باتری، مشخصات دوربین و دوام آن نامشخص هستند.

همچنین هنوز مشخص نیست که آیا گوشی تاشو هواوی در بازار‌های خارجی چین نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->