صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی و سرپرست مجتمع قضایی_حمایتی شوق زندگی در بازدید از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد گفت: پرسنل پرتلاش در ۱۳۷، پل ارتباطی مدیریت شهری با مردم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، نیره عابدین‌زاده افزود: ۱۳۷ با توجه به ارتباط مستقیمی که با شهروندان دارد می‌تواند در حوزه شناسایی کودکان کار با مجموع شوق زندگی همکاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، می‌تواند در آشنایی مردم با مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد انگیزه برای مشارکت مردم در موضوعات اجتماعی نقش بسیار خوبی داشته باشد.

عابدین زاده ادامه داد: مردم امروز می‌دانند که با مشاهده کودکانی که از آنان بهره‌کشی اقتصادی می‌شود؛ باید این کودکان را به مجموعه شوق زندگی معرفی کنند که یکی از این مسیر‌ها تماس با ۱۳۷ است.

وی اظهار داشت: با معرفی کودکان کار به مجموعه شوق زندگی آنان مورد حمایت قرار گرفته و اجازه داده نمی‌شود تا مورد سوءاستفاده و بهره‌کشی اقتصادی قرار بگیرند که این امر نیاز به شناسایی کودکارن کار دارد که ۱۳۷ می‌تواند به عنوان پلی میان مردم و مسئولان در این مسیر نقش موثری داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.