صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باغ اردوگاه خاتون در ایام پایانی ماه صفر میزبان بانوان زائر شد تا به نحو شایسته‌ای پذیرای زائرین امام مهربانی‌ها باشند.  

مدیر باغ اردگاه خاتون در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: برای پذیرایی از زائرین پیاده رضوی موکبی با نام موکب نجمه خاتون (س) در مسیر حرکت زائرین پیاده در تقاطع خیام و توس باغ اردوگاه خاتون برپا شده است.

سیده زینب سیدی اظهار کرد: این موکب بانوانه که با همکاری تشکل‌های فرهنگی تبلیغی در ۵ روز پایانی ماه صفر برپا شده روزانه پذیرای ۱۰ هزار زائر بوده است.

سیدی ادامه داد: چندین غرفه فرهنگی از جمله مشاوره خانواده، پاسخگویی به احکام بانوان، فرزندآوری وجمعیت، مزرعه کودک ویژه کودکان، نمایشگاه نگارگذر ویژه آشنایی با شخصیت‌های مدفون در حرم مطهر رضوی و غرفه دخترانه "مثل خورشید" با نگاه به ترویج عفاف و حجاب  در موکب نجمه خاتون (س) با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام، موکب الزهرا سلام الله علیها برای میزبانی از زائران حضرت رضا علیه السلام آماده شده است.

یکی دیگر از غرفه‌های حاضر در موکب نجمه خاتون (س)، غرفه مشاوره فرزندآوری (نسل رضوی) است که منصوره آفتابی، مسئول این بخش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدمات این غرفه توسط بانوان کنشگر در حوزه جمعیت و فرزندآوری ارائه می‌شود. این افراد علاوه بر روشنگری نسبت به فرزندآوری، فرم‌های مخصوصی را برای بانوان علاقمند به فرزندآوری تکمیل می‌کنند. بعد از آن، با آنها در ارتباطند و در راستای تولد فرزندی که ادامه دهنده نسل رضوی باشد به او کمک می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.