صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی از دستگیری ۶۶۷ متهم‌به‌سرقت و خرده‌فروش موادمخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلانشهر مشهد، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان اظهار داشت: هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر ۱۴۰۳ و حضور میلیونی زائران رضوی طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاک‌سازی هسته مرکزی شهر مشهد به مدت پنج روز اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و با همکاری کلانتری‌های سطح شهر مشهد اجرا شد که طی آن، ۵۲۳ معتاد متجاهر و ۱۴۴ خرده‌فروش موادمخدر در مشهد دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ۱۱ کیلو و ۲۱۲ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی، ۶ هزار و ۸۳۲ عدد قرص غیرمجاز و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر نیز کشف و ۲۸ مکان توزیع موادمخدر با هماهنگی مقام قضایی مهر و موم شد.

سردار نگهبان افزود: پلیس آگاهی و دیگر یگان‌های انتظامی نیز ضمن دستگیری ۴۴۳ متهم به سرقت، ۵۱۶ فقره انواع سرقت را که ۱۲۹ فقره از آن‌ها قاپ زنی و سرقت به عنف بوده را کشف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۹۱ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و به مالباخته‌ها تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سارقان خیابانی و خرده فروشان مواد مخدر ادامه دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.