بی بندوباری برخی فیلم‌های شبکه نمایش خانگی واکنش وزارت بهداشت را برانگیخت ویژگی‌های یک کوله پشتی مناسب برای دانش آموزان سقوط مرگبار زن جوان از روی پل نمایشگاه در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) قتل زن ۶۰ ساله تهرانی به دست همسر رژیم غذایی برای کاهش خطر مرگ در سالمندان حجت الاسلام پژمانفر: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مانع ظلم به دانش آموزان شود رمزگشایی ۱۳ فقره سرقت در منطقه قاسم آباد مشهد(۱۸شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی کارخانه چینی در شهرک صنعتی توس مرگ جوان کاشمری در پی مشاجره لفظی آیا واقعاً تنیس سالم‌ترین ورزش جهان است؟ جزئیات تصادف مرگبار در محور خواف به تایباد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف در محور قوچان به چناران با ۲ کشته و هفت مصدوم (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) تصادف مرگبار ۲ کامیون در کمربند سبز مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) بی عدالتی در محاسبه ۲ سال پایانی خدمت برای مستمری بازنشستگان | راهکار‌های متناسب‌سازی عادلانه حقوق بازنشستگان چیست؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به وزارت کار ابلاغ شد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ اعلام شد| قبولی با نمرات ناپلئونی! تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ افزوده‌شدن قطار پنج‌ستاره همدان-مشهد به شبکه ریلی کشور (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) در مورد کمردرد چه می دانید؟| آیا کودکان هم کمردرد می شوند؟ ابلاغ طرح استقبال از مهر به استانداران ابلاغ دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پرواز‌های خارجی بخشی از کسری بارش پاییز و زمستان گذشته در بهار امسال جبران شد گلایه معاون آموزش‌وپرورش از اجرایی‌نشدن مواد حمایتی قانون تأسیس مدارس غیردولتی
سرخط خبرها

سقوط مرگبار زن جوان از روی پل نمایشگاه در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۸۹۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
سقوط مرگبار زن جوان از روی پل نمایشگاه در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳)
فرمانده انتظامی مشهد از خودکشی یک زن از روی پل نمایشگاه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان با اعلام این خبر گفت: ساعتی پیش خانم ۴۰ ساله‌ای اقدام به خودکشی از روی پل نمایشگاه کرد که متاسفانه این اقدام منجر به مرگ وی شد.

«خودکشی رفتار مهلک و یکی از فاجعه‌بارترین رفتار‌های خاص بشر است که در آن، آدمی از سر تعمد درپی ستاندن جان خویش و پایان بخشیدن به زندگی بر می‌آید. حاصل این اقدام تباه کننده در کشور ما جانباختن سالانه بیش از ۴۰۰۰ نفر و آسیب دیدن شدید ۱۰ تا ۲۰ برابر این تعداد است.» این بخشی از یادداشت سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا است که امروز به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی به نگارش درآورده و در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

منبع: اخبار مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->