صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی منچستریونایتد در تعطیلات هم شکست می‌خورد

  • کد خبر: ۲۴۹۹۸۲
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد که در تعطیلات فیفادی به کشورش رفته بود، در دیداری دوستانه یک شکست دیگر را اینبار روی نیمکت باشگاه اوترخت تجربه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تن هاخ پس از شروع نا امیدکننده در لیگ برتر انگلیس و ۲ شکست متوالی برابر برایتون و لیورپول، در تعطیلات و زمانی که در کشورش حضور داشت در دیداری دوستانه که برای تقدیر از اسطوره تازه بازنشسته شده اوترخت، یعنی مارک ون‌در مارل برگزار شد به عنوان مربی حضور پیدا کرد و بازهم شکست خورد.

این مسابقه بین تیمی متشکل از بازیکنان فعلی و یازده نفر از ستاره‌های سابق این باشگاه برگزار شد و تن هاخ هدایت تیم دوم را بر عهده داشت. تیم این مربی ۵۴ ساله در پایان با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و ون‌در مارل تک گل آنها را به ثمر رساند.
تن هاخ در سال ۱۹۹۵ به مدت یک فصل برای اوترخت در لیگ هلند بازی کرد تپس از آن هم در سال ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی به باشگاه بازگشت و دو فصل و نیم را در آنجا گذراند تا اینکه در زمستان ۲۰۱۷ به آژاکس رفت.

این مربی هلندی که با احتساب این بازی دوستانه سویمن شکست متوالی خود را تجربه کرد، امیدوار است در بازی منچستریونایتد در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون که شنبه ۲۴ شهریور برگزار می‌شود، روند شکست‌های متوالی خود را بشکند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.