مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری مارتینز، شانس اصلی بردن جایزه یاشین آفریقایی‌ها در راه بارسا سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عیسی گل‌محمدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو | رد‌پای دو زن در قتل فجیع ورزشکار مشهور نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴
سرخط خبرها

کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد

  • کد خبر: ۲۴۹۱۵۸
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد
کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستریونایتد که این روز‌ها فشار انتقاد‌های زیادی را از طرف هواداران این تیم تحمل می‌کند، به خروج از این باشگاه نزدیک شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شرایط حاکی از آن است که گالاتاسرای در حال برنامه ریزی برای جذب این بازیکن برزیلی است و مالکان یونایتد هم پس از عملکرد نه‌چندان خوب او در فصل گذشته و همچنین شروع ضعیفش در این فصل لیگ برتر انگلیس، مشکلی برای فروش او ندارند.

کاسمیرو هفته‌ای کابوس‌وار را پشت سر می‌گذارد و همه او را به خاطر دو اشتباه تاثیرگذارش در جریان بازی یونایتد برابر لیورپول، مقصر اصلی شکست ۳ بر صفر شیاطین سرخ در آن مسابقه می‌دانند. حقیقیت اینجاست که مالکان یونایتد در طول تمام تابستان هم مشکلی با جدایی این بازیکن برزیلی نداشتند و تنها نرسیدن پیشنهادی خوب باعث ماندن او در جمع شیاطین سرخ شد. حالا در شرایطی که هنوز حدود ۲ هفته به پایان نقل و انتقالات فوتبال ترکیه باقی مانده است، باشگاه گالاتاسرای که چندروز پیش ویکتور اوسیمن را از ناپولی به خدمت گرفت، برای جذب کاسمیرو هم وارد میدان شده است. البته دستمزد او در یونایتد هفته‌ای ۴۰۰ هزار دلار است و همین موضوع شاید مشکل بزرگی بر سر این انتقال باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->