صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر آموزش‌وپرورش از تعیین تکلیف ثبت‌نام اتباع در مدارس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، در بیستمین جلسه ستاد مهر که با حضور اعضای این ستاد به صورت حضوری و برخط و در محل این وزارت‌خانه برگزار شد، با اشاره به پیگیری پاداش معلمان از دولت بیان کرد: درخصوص افزایش ظرفیت منابع انسانی و اخذ مجوز‌های لازم از سران قوا در حال رایزنی و پیگیری هستم.

وی به پیگیری مستمر تعیین وضعیت نیرو‌های قرارداد کارمعین و خریدخدمت اشاره کرد و گفت: تمام تلاشم را برای رفع دغدغه‌های این قشر به کار خواهم گرفت.

کاظمی در ادامه، به گزارش‌های رسیده در خصوص کم‌کاری برخی مدیران اشاره کرد و گفت: البته این گزارش‌ها بسیار اندک است ولی همین اندک هم برای نظام تعلیم و تربیت بسیار محسوب می‌شود؛ بنابراین اگر در جایی این احساس بوجود بیاید که مدیری کم‌کاری و کم‌فروشی کرده است درنگ نخواهیم کرد و طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که در آستانه بازگشایی مهر از هرگونه تغییر مدیران مدارس پرهیز کنید و اگر قرار بر تغییر باشد باید بر اساس ضوابط و هماهنگی انجام شود.

وی همچنین از ابلاغ دستورالعمل ثبت نام اتباع خبرداد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این جلسه اعضای ستاد در تهران و در استان‌ها به صورت آنلاین، گزارش‌هایی در خصوص پیشرفت‌ها و کاستی‌های این حوزه ارائه دادند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.