خاطره رهبر معظم انقلاب از شهید محراب، آیت‌الله مدنی در دوران دفاع مقدس سفر دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه فرمانده کل ارتش: تخصص بالای خلبانان نیروی هوایی، توان عملیاتی آنان را افزایش می‌دهد جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین به ایستگاه هفدهم رسید «حاجی‌بگلو» رئیس شورای عالی استان‌ها شد وزیر آموزش‌وپرورش: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع به مدارس ابلاغ شده است عارف: محیط زیست یک نگاه و رویکرد جدی در دولت وفاق ملی می‌خواهد سردار رادان از اخراج ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز از کشور تا پایان سال خبر داد وزارت دفاع آمریکا: گفت‌وگو در مورد همکاری امنیتی با عراق ادامه دارد دبیرکل سازمان ملل متحد: وضعیت غزه بدترین چیزی بود که در دوره خدمتم دیدم نگاهی به اولین سفر خارجی رئیس جمهور | از حضور در پایتخت اقتصادی عراق تا زیارت عتبات عالیات فصل دوم سریال «چرخ گردون» از شبکه دوم سیما پخش می‌شود طرح «ساماندهی اتباع خارجی» هفته آینده در کمیسیون شوراهای مجلس نهایی می‌شود پیش بینی کاهش تدریجی دما در اکثر نقاط کشور از روز جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ تمام مرزهای زمینی آلمان به روی مهاجران بسته شد نگرانی روسیه و چین در خصوص مناقشات خاورمیانه حملات توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها موضع کاخ سفید درباره ادعای ارسال موشک از ایران به روسیه چیست؟ افشاگری رسانه صهیونیستی درباره نقش ارتش صهیونیست در قتل گروگان ها
سرخط خبرها

سردار رادان از اخراج ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز از کشور تا پایان سال خبر داد

  • کد خبر: ۲۵۰۱۳۷
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
سردار رادان از اخراج ۲ میلیون تبعه خارجی غیرمجاز از کشور تا پایان سال خبر داد
فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید که تا پایان سال دو میلیون تبعه خارجی غیرمجاز از کشور اخراج خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار رادان اظهار داشت: آمار اتباع خارجی غیرمجاز در کشور مشخص شده، اما باید این آمار نهایی را سازمان اتباع وزارت کشور اعلام کند؛ منتها نزدیک به دو میلیون نفر امسال از کشور خارج خواهند شد.

در همین حال، محمدصالح جوکار درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی اتباع خارجی اظهارکرد: ساماندهی اتباع خارجی جزء موضوعات ضروری است که مطالبات مردمی نیز به دنبال دارد. در همین راستا کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم نیز در سال گذشته، لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت را مورد بررسی قرار داد و به صحن علنی مجلس فرستاد که البته فرصت نشد تا در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: کمیسیون شوراها اخیرا نیز جلسات کارشناسی خود را با محوریت تلفیق طرح ساماندهی اتباع خارجی با لایحه تشکیل سازمان ملی مهاجرت با حضور کارشناسان و مسئولان ذی ربط برگزار کرده است؛ بنا بر این شد که حوزه سیاست گذاری، به شورایی محول شود که تمامی تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در این شورا انجام شود. همچنین سازمان ملی مهاجرت نیز به عنوان بازوی اجرایی این موضوع در نظر گرفته شده است.  در این شورای راهبری نمایندگانی از ۲۱ دستگاه مرتبط با حوزه اتباع خارجی در آن عضویت خواهند داشت که وزارت کشور تشکیل خواهد شد.

منبع: صداوسیما/ ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->