صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تحول نگاه جهانی با رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت"

  • کد خبر: ۲۵۰۴۷۶
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری رویداد‌های رسانه‌ای شبیه "مادران مقاومت" اگر به خروجی‌های رسانه‌ای ناب برسد می‌تواند در جهت تحول و تغییر نگاه جهانی نسبت به غزه گام بردارد.

شیوا خوش نسب در حاشیه رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" که روز‌های ۲۰ و ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در مشهد، موسسه هنری شرح نو برگزار شد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: برگزاری رویداد‌هایی که مهارت‌ها را تقویت کند، صرفا آموزشی نباشد، خروجی برایش مهم است، باعث شود دختران و زنان ما نسبت به حال و وضعیت کنونی جامعه خود بی تفاوت نباشند، قدرت تحلیلشان را بالا ببرد و رویکرد و نگاهشان رشد یابد بسیار مورد پسند است.

خوش نسب در خصوص حضور پررنگ دختران نوجوان و جوان در رویداد رسانه‌ای "مادران مقاومت" بیان کرد: پیش از آنکه بانوان را در حوزه مسائل مد نظر قرار دهیم باید خانواده را در نظر بگیریم؛ لذا دختر نوجوان امروز در بستر خانواده، همان بانو و مادر فرداست که اگر در مسیر درست قرار گیرد می‌تواند به رهبر اجتماعی آینده تبدیل شود.

وی به نقش و کارکرد جهانی رسانه اشاره کرد و افزود: قدرت رسانه و اثر خون مظلوم باعث شده جامعه جهانی به مباحث غزه حساس شود. مباحث غزه در یکسال گذشته به دلیل اینکه رسانه پای کار آمده موجب تحول جهانی شده است و واکنش‌های متعددی در پی داشته است.

خوش نسب تاکید کرد: رسانه می‌تواند کاری کند که اثر خون شهید را چند هزار برابر کند. همچنین موضوعات زیادی ذیل غزه و فلسطین وجود دارد که می‌تواند پرداخت رسانه‌ای داشته باشد، اما به زعم من رسانه در این خصوص غزه کم کاری کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با بیان این مطلب که مادران فلسطینی در حال حاضر یک حرکت فرهنگی عظیم را به دوش می‌کشند گفت:  فرهنگ، یک مقوله تربیتی و اثرگذار است که مادران در این زمینه نقش مهمی دارند. مادران فلسطینی نیز در این باره، نقش خود را متوجه شدند و اثرش در حوزه مقاومت مشهود است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.