صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سهام‌داران اگر در مدت زمان تعیین‌شده به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، روش آزادسازی غیرمستقیم برای آن‌ها در نظر گرفته خواهدشد، بنابراین انتخاب روش غیرمستقیم از سامانه حذف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سامانه سهام عدالت برای رفع برخی مشکلات کاربری، به‌روزرسانی شده و از امروز تغییرات زیر در امکانات سامانه سهام عدالت ایجاد شده است:

 

با‌توجه به اینکه اگر سهام‌داران در مدت زمان تعیین‌شده به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند، روش آزادسازی غیرمستقیم برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد، انتخاب روش غیر‌مستقیم از سامانه حذف شد.


بیشتر بخوانید: آزادسازی سهام عدالت در سایت samanese.ir + آموزش تصویری


بر این اساس، اگر سهام‌داران سهام عدالت صرفاً مایل به انتخاب روش آزادسازی به‌صورت مستقیم باشند، می‌توانند به سامانه الکترونیکی سهام عدالت مراجعه کنند، اما اگر سهام‌داران مایل به استفاده از روش غیرمستقیم برای آزادسازی سهام عدالت خود هستند، نیازی به مراجعه به سامانه الکترونیکی سهام عدالت نخواهند داشت؛ چراکه این روش به‌صورت پیش‌فرض برای سهام‌دارن در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت


طبق آخرین به‌روز‌رسانی این سامانه، اگر سهام‌داران سهام عدالت شماره تلفن همراهی که در گذشته در سامانه سهام عدالت (در هنگام ثبت شماره شبا بانکی) ثبت کرده‌اند را نیز فراموش نموده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند وارد سامانه شوند و شماره تماس جدید خود را بدون نیاز به شماره قبلی، برای انتخاب روش آزاد‌سازی به‌صورت مستقیم ثبت کنند.

 

منبع: مهر


بیشتر بخوانید: 

 

چه زمانی می‌توانیم سهام عدالت را بفروشیم؟

 

کدام سهم‌ها بیشترین سود را در بورس دارند+جدول

 

برای آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی فرصت داریم؟

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.