صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادستانی مشهد گزارش‌های گرانی خودرو را رسیدگی می‌کند

  • کد خبر: ۲۶۳۶۷
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
دادستان عمومی و انقلاب مشهد درخصوص افزایش قیمت خودرو واکنش نشان داد و گفت: دادستانی مشهد آمادگی دارد هر گزارشی را درخصوص گرانی خودرو بررسی و رسیدگی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین درودی افزود: دلالان با ورود به سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در چند هفته گذشته سبب افزایش قیمت خودرو شده‌اند که دادستانی این موضوع را رسیدگی می‌کند.
وی ادامه داد: تاکنون گزارشی درخصوص گرانی خودرو به دادستانی مشهد گزارش نشده است، اما حتما این موضوع در دستورکار قرار خواهد گرفت و نحوه قیمت‌گذاری خودرو در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور هم بررسی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دستگاه قضا درخصوص گرانی خودرو حساس شده و نظارت‌های خود را بیشتر می‌کند و با توجه به تأکید رئیس دستگاه قضا، دادستانی مشهد آمادگی دارد هر گزارشی درخصوص گرانی خودرو را رسیدگی کند.

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو (ساپکو) در شرق کشور نیز پیش‌تر گفت: افزایش قیمت خودروی داخلی در سال جاری ربطی به قطعه‌سازان و قیمت آن در کارخانه ندارد، بلکه داد و ستد مردم در بازار قیمت آن را افزایش داده است.

سهیل داورپناه افزود: تعطیلی ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا معاملات خودرو توسط مردم از طریق سایت‌های اینترنتی یا موارد دیگر را کاهش نداد و همین معاملات علت اصلی افزایش قیمت خودروست.

وی ادامه داد: قیمت خودرو‌های ساخت شرکت ایران خودرو به هیچ وجه تغییری نداشته و به همان قیمت قبلی از کارخانه به بازار عرضه می‌شود.

وی گفت: اختلاف قیمت خودرو بین کارخانه و بازار از مدت‌ها قبل وجود داشته و داد و ستد‌ها قیمت آن را افزایش می‌دهد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.