صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رؤسای شورای اسلامی شهر مشهد و دانشگاه آزاد خراسان رضوی بر آمادگی برای گسترش سطح تعاملات و همکاری‌های مشترک برای پیشبرد اهداف تأکید کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: استفاده از ظرفیت استادان دانشگاهی در بخش‌های مختلف مورد تأکید شورای پنجم است.

محمدرضا حیدری افزود: مفتخریم که سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد جزو اعضای شورای اسلامی شهر مشهد هستند و از حضور آن‌ها بهره می‌بریم.

وی ادامه داد: نقش این افراد در کمیسیون‌های تخصصی شورا بسیار تأثیرگذار بوده و توفیقات بسیاری را برای شورای شهر، شهرداری و شهر مشهد به ارمغان آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همین موضوع سبب شده تا شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره ارتباط و تعامل عمیق‌تری با دانشگاه آزاد داشته باشد.

حیدری افزود: این همکاری و بهره‌گیری از نظرات استادان دانشگاه در زمینه‌های پژوهشی و کارگروه‌های تخصصی به منصه ظهور و بروز رسیده است و در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در تمام حوزه‌هایی که مدیریت شهری مشهد و شهرداری احساس نیاز کنند آماده ارائه کمک‌های تخصصی هستیم.

مسعود طاهری لاری افزود: بیمارستان‌های متعلق به دانشگاه آزاد همچون بیمارستان ۲۲ بهمن و آریا و یا مجموعه دانشگاه می‌توانند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری ایفای نقش کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد و مدیریت شهری مشهد سال‌ها در کنار هم بوده‌اند و این تعامل و همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شورای اسلامی شهر مشهد با ١٥ عضو دارای ١٠ کمیسیون تخصصی و فرعی است.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.