صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز دوره‌های آموزش مجازی گردشگری در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۶۷۹۳
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
معاون گردشگری اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خراسان‌رضوی از آغاز دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری به صورت مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بیدخوری گفت: این دوره‌ها با توجه به شرایط بحرانی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و تأثیرات منفی آن بر فعالیت‌های صنعت گردشگری و در راستای حمایت از فراگیران و مؤسسات دارای مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری برگزار می‌شود.

وی افزود: دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امکان تولید محتوا و اجرای دوره‌های آموزش مجازی گردشگری (به صورت آفلاین و آنلاین) در بستر فضای مجازی را به عنوان سامانه‌ای واحد و یکپارچه فراهم کرده است.

معاون اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان ‌رضوی ادامه داد: در این راستا همه فراگیران علاقه‌مند می‌توانند از طریق مؤسسات آموزش گردشگری استان نسبت به ثبت‌نام و دریافت اطلاعات لازم اقدام کنند.

استان خراسان رضوی با ۱۱ مؤسسه آموزشی گردشگری، همه دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری را برگزار می‌کند، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به نشانی http://www.razavichto.ir فهرست مؤسسات مجاز و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

استان خراسان رضوی با برخورداری از ۲۵۰۰ واحد تأسیسات گردشگری رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.