صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست و برخاست نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فروردین سال گذشته در فرودگاه مهرآباد یک‌میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۹۸ نفر مسافر اعزام و پذیرش شده بودند که در فروردین امسال این میزان با رشد منفی ۷۵ درصدی به ۳۰۲ هزار و ۴۳۱ نفر مسافر کاهش یافته است. 

در بخش ارسال و پذیرش بار و پست در فروردین امسال ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۸۵۴ کیلوگرم عملکرد فرودگاه مهرآباد بود که در مقایسه با فروردین سال ۹۸ با ۱۰ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۸۸۰ کیلوگرم ۷۷ درصد کاهش یافته است.

در بخش نشست و برخاست هواپیما نیز آمار فرودگاه مهرآباد در ماه‌های اشاره شده منفی بوده است. بر این اساس در فروردین سال گذشته ۱۰ هزار و ۷۳ فروند هواپیما در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که در فروردین ۹۹ با کاهش ۶۵ درصدی به ۳۵۷۳ نشست و برخاست هواپیما رسیده است.

همچنین فرودگاه مشهد نیز به ترتیب در نشست و برخاست هواپیما، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست به ترتیب ۷۷ درصد، ۸۴ درصد و ۸۵ درصد کاهش عملکرد را در فروردین ۹۹ در مقایسه با فروردین ۹۸ داشته است.

در فروردین امسال فرودگاه امام خمینی(ره) در اعزام و پذیرش مسافر پرواز‌های داخلی و ارسال و پذیرش بار و پست ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. در فروردین سال گذشته ۱۳۳۶ نفر مسافر اعزام و پذیرش و ۲۳ هزار و ۵۲۱ کیلوگرم بار در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده بود که در فروردین امسال در این شاخص‌ها عملکرد فرودگاه یادشده صفر بوده است.

در مجموع پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در فروردین ماه امسال نسبت به فروردین سال گذشته در نشست و برخاست ۶۴ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۵ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پُست ۷۶ درصد کاهش داشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.