علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کاهش ۷۳ و ۴۳درصدی پذیرش مسافر در فرودگاه‌های مشهد و مهرآباد

  • کد خبر: ۴۲۹۷۶
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کاهش ۷۳ و ۴۳درصدی پذیرش مسافر در فرودگاه‌های مشهد و مهرآباد
در پنج ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل، فرودگاه مهرآباد با کاهش ۳۰درصدی نشست و برخاست هواپیما کاهش ۴۳درصدی اعزام، پذیرش مسافر و کاهش ۴۶درصدی ارسال و پذیرش بار مواجه بود که این ارقام در فرودگاه مشهد به ترتیب کاهش ۶۶ و ۷۳ و ۷۹درصدی داشته است.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس تحلیل جداول و نمودار‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مرداد‌ماه امسال نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های کشور ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

در ماه مورد مطالعه، اعزام و پذیرش مسافر، ۴۲ درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

در مردادماه امسال ارسال و پذیرش بار و پست، ۵۰ درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش داشته است. همچنین در پرواز‌های عبوری با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به ماه مشابه سال گذشته مواجه بوده‌ایم.

مرداد‌ماه امسال ۸ هزار و ۴۳۱ پرواز عبوری از فضای کشور داشتیم که این رقم در مرداد‌ماه سال گذشته ۲۳ هزار و ۹۷۲ پرواز عبوری بوده است.
 
رشد پرواز‌های عبوری از فضای کشور
بررسی جداول آمار‌های پرواز‌های عبوری نشان می‌دهد مرداد‌ماه امسال میزان پرواز‌های عبوری نسبت به تیرماه هزار و ۱۳۶ پرواز افزایش داشته است. میزان پرواز‌های عبوری در تیرماه امسال ۷ هزار و ۲۹۵ پرواز عبوری بوده است.
 
سهم نشست و برخاست فرودگاه‌ها در مرداد‌ماه ۱۳۹۹
در پنج ماهه امسال در ۴۸ فرودگاه زیرمجموعه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران میزان نشست و برخاست ۳۸ درصد کاهش، میزان اعزام و پذیرش مسافر ۵۲ درصد کاهش و میزان ارسال، پذیرش بار و پست ۵۷ درصد نسبت به پنج ماهه سال ۹۸ کاهش داشته است. همچنین در شش فرودگاه اختصاصی نیز میزان نشست و برخاست هواپیما در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد کاهش، اعزام و پذیرش مسافر ۴۸ درصد کاهش و ارسال، پذیرش بار و پست نیز ۴۷ درصد کاهش داشته است.

در مجموع در ۵۴ فرودگاه کشور در پنج ماهه امسال، میزان نشست و برخاست هواپیما ۳۹ درصد کاهش، اعزام و پذیرش مسافر ۵۲ درصد کاهش و ارسال، پذیرش بار و پست ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

کاهش ۱۰۰ درصدی آمار‌ها در ۴ فرودگاه کشور در ۵ ماهه امسال
در چهار فرودگاه زنجان، شاهرود، کلاله و همدان بررسی آمار‌ها نشان می‌دهد در هر سه موضوع نشست و برخاست هواپیما، اعزام و پذیرش مسافر و ارسال، پذیرش بار و پست کاهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم و در این فرودگاه‌ها هیچ پروازی انجام نمی‌شود.

کاهش ۴۳ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در مهرآباد
در فرودگاه مهرآباد نیز در پنج ماهه اخیر با کاهش ۳۰ درصدی نشست و برخاست هواپیما، کاهش ۴۳ درصدی اعزام و پذیرش مسافر و کاهش ۴۶ درصدی ارسال، پذیرش بار و پست مواجه بوده‌ایم که این ارقام در فرودگاه مشهد به ترتیب کاهش ۶۶ درصدی، کاهش ۷۳ درصدی و کاهش ۷۹ درصدی داشته است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->