صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جلسه اتاق فکر پسا کرونا در حوزه صنعت چاپ و تبلیغات با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل و جمعی از فعالان عرصه تبلیغات و چاپ برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر استفاده از نظرات حوزه های تخصصی فرهنگ و هنر در خصوص ادامه فعالیتهای فرهنگی و هنری بعد از تعطیلی دو ماهه تاکید کرد.
دکتر جعفر مروارید افزود: در زمانی که همه فعالیت‌ها و کسب و کارها متاثر از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، حوزه های فرهنگی هنری، قالب فعالیت‌ها را تغییر و در فضای مجازی به کار خود ادامه دادند.

وی بیان‌کرد: وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولین پس از تعطیلی دو ماهه، با توجه به تاثیراتی که این تعطیلی بر ذائقه مردم گذاشته است، تغییر مدل و شیوه برگزاری فعالیت‌ها است، و برگزاری متفاوت رویدادها، به همدلی متخصصان حوزه های متنوع فرهنگی و هنری، نیاز دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر، بمثابه یک نهاد اجتماعی، در کنار مدافعین سلامت، با ایجاد پویش ها، پیام ها، برگزاری فعالیتها و آموزش های مجازی، نشان دادند حافظ سلامت مردم هستند و مرجع های فکری مردم در بحران ها و چالش های ایجاد شده می باشند.

دکتر مروارید افزود: همه با همدلی و دست در دست هم، یک جنبش اجتماعی در مقابله و پیشگیری از این بیماری راه انداختند و هنرمندان در کنار کادر درمان، پیشقراولان این جنبش بودند. مردم همان گونه که به پزشکان و متخصصین بهداشت و درمان توجه کردند، به پیام سلامت اصحاب فرهنگ و هنر نیز اهمیت دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.