جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

فعالیت‌های نمایشگاهی نیاز به تغییر در مدل برگزاری است/ برآورد خسارات حوزه فرهنگ و هنر خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۷۵۰۰
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
فعالیت‌های نمایشگاهی نیاز به تغییر در مدل برگزاری است/ برآورد خسارات حوزه فرهنگ و هنر خراسان رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برآورد خسارات حوزه فرهنگ و هنر استان در ایام شیوع کرونا خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، جعفر مروارید گفت: برخی از رویداد‌ها نظیر فعالیت‌های نمایشگاهی نیاز به تغییر در مدل برگزاری است و برخی از فعالیت‌ها نیز باید به صورت مجازی برگزار شوند و این‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است.

وی افزود: جلسات مختلفی را با حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار کرده‌ایم که در ادامه راه به یک وفاق و اجماعی کلی برسیم، خوشبختانه همدلی خوبی در زمان شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاد که امیدواریم این همدلی ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کارنامه اصحاب فرهنگ و هنر در کنترل و مقابله با بیماری کرونا را موفقیت آمیز خواند و ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر با حضور در پویش‌ها، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی، در آموزش‌ها و آگاهی بخشی‌ها حضوری موفق و تاثیرگذار داشتند. همراهی راهبردی اصحاب فرهنگ و هنر نشان داد فرهنگ زنده است و در دل خانواده‌ها و مردم یک جزء انکارناپذیر است.

وی افزود: پس از عبور از شرایط اضطرار، اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند نقش راهبردی خود را تدوام بخشند.

مروارید در خصوص جبران خسارت اصحاب فرهنگ و هنر بیان داشت:، چون خسارت‌های وارده در کل کشور محاسبه شده است، تصمیم‌گیری در خصوص جبران این خسارت‌ها هم ملی است، این اداره کل بنا به وظیفه ذاتی که داشته است خسارت‌ها را برآورد و به تهران ارسال کرده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->