صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل نظارت بر ساخت و ساز‌ها و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری مشهد از توجه ویژه به دو رویکرد هوشمندسازی نظارت و پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد اجتماعی در سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود ایاز افزود: برای سال جاری دو رویکرد مهم یعنی هوشمندسازی و پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد اجتماعی را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده ایم.

وی افزود: هدف و رویکرد اصلی ما از هوشمندسازی، نظارت هر چه بیشتر و دقیق‌تر بر ساخت و ساز‌ها است و استفاده از پهباد برای پایش تخلفات ساختمانی، نصب دوربین‌های هوشمند بر روی ماشین‌های گشت نظارت و ابلاغ آرا کمیسیون ماده صد به وسیله پست از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

مدیرکل نظارت بر ساخت و ساز‌ها و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری مشهد در خصوص هدف از اجرایی کردن طرح پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد اجتماعی، خاطرنشان کرد: هدف از این طرح، استفاده از ظرفیت‌های نهاد‌های مردمی، تشکل‌های اجتماعی و حوزه‌های دینی برای آسیب شناسی و پیشگیری از تخلفات ساختمانی است و قرار است با اطلاع رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، به ایجاد نظم و انضباط در ساخت و ساز‌های شهری کمک کنیم.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.