صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) مشهد گفت: بیماران کرونایی بستری شده در این بیمارستان روز چهارشنبه با تعداد ۲۵ نفر به کمترین حد خود رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حسن خداپرست گفت:  در دوران شیوع کرونا بیمارستان قائم (عج) مشهد به عنوان یکی از مراکز اختصاصی درمان کرونا در این شهر تعیین شد و از اواخر اسفند پارسال ۴۰ تخت آی.سی.یو برای بیماران بدحال کرونایی در این بیمارستان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در اوج این بیماری روزانه ۹۴ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری می‌شد اما با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس فعالیت این بیمارستان از هفته گذشته به حال عادی بازگشته و جای نگرانی برای مراجعه کنندگان نیست.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) مشهد گفت: در حال حاضر بخش‌های آی.سی.یو و دیگر بخش‌هایی که به بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود، پاکسازی شده و در اختیار بیماران غیرکرونایی قرار گرفته است و اکنون ۶۰۰ بیمار غیر کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: از نیمه اسفند ماه پارسال تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

خداپرست با بیان اینکه تا رسیدن به وضعیت سفید فاصله داریم ادامه داد: خواسته ما از مردم این است که همچنان اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت دست را برای پیشگیری از بیماری کرونا رعایت کنند.

بیمارستان یک هزار تختخوابی قائم (عج) مشهد یکی از ۲ بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و به عنوان مجهزترین و تنها مرکز مغز و اعصاب در شمال شرق کشور به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.