صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست کشف بیش از سه‌هزار قرص و داروی ممنوعه از یک عطاری در بولوار توس مشهد + فیلم بازی جرئت‌و‌حقیقت از دندان‌ساز یک زورگیر حرفه‌ای ساخت دستگیری جمشید ژاپنی، سرکرده باند لاشخورها بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) قتل درپی درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ۸ خرداد؛ شناسایی ۲۲۵۸ ابتلای قطعی/افزایش شمار جانباختگان

  • کد خبر: ۲۸۲۱۰
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
آخرین آمار کرونا در ۸ خرداد؛ شناسایی ۲۲۵۸ ابتلای قطعی/افزایش شمار جانباختگان
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور خبر داد و گفت: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز( ۸ خرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۹ مورد بستری و ۱۸۳۹ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور ادامه داد: بنابراین مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

 

آخرین آمار کرونا در ۸ خرداد؛ شناسایی ۲۲۵۸ ابتلای قطعی/افزایش شمار جانباختگان

 

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۶۲۷ نفر رسید.

جهانپور اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۲ هزار و ۹۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

به گفته جهانپور  ۲۵۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون ۸۷۶ هزار و ۴۹۲ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->