صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: قیمت‌های جدید و افزایش نرخ لاستیک در راه است.
سعیده ساجدی‌نیا - مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با اعلام اینکه هنوز محموله جدید لاستیک با ارز نیمایی وارد کشور نشده است، گفت: بر این اساس هیچ افزایش قیمتی به این بهانه مجاز نیست و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
مهدی مقدسی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با تأکید بر اینکه خرید و فروش لاستیک باید بر مبنای فاکتور‌های رسمی انجام شود، گفت: خوشبختانه تمام مشخصات لازم بر روی لاستیک‌ها درج شده و هرگونه تخطی از آن قابل پیگرد است و اکنون طبق گزارش‌ها، لاستیک مورد نیاز مردم همچنان در کارخانه‌ها، نمایندگی‌ها و ذخیره انبار‌ها موجود است که باید بدون تغییر قیمت و با همان نرخ سابق به‌فروش برسد.
 
قیمت‌های جدید و افزایش نرخ لاستیک در راه است
او افزود: این در حالی است که در ادامه چنانچه محموله‌های لاستیک با ارز نیمایی وارد شود، بی‌تردید باید منتظر قیمت‌های جدید و افزایش نرخ لاستیک باشیم، اما اکنون این اتفاق نیفتاده و لاستیک‌های با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی هنوز در زنجیره توزیع هستند.
 
ثبت روزانه ۸ تا ۱۰ شکایت در حوزه لاستیک
مقدسی از ثبت روزانه ۸ تا ۱۰ شکایت در حوزه لاستیک خبر داد و گفت: این روزها، لاستیک یکی از پرتعدادترین شکایات مردم به ۱۲۴ را به خود اختصاص داده، به‌طوری که از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۵۰ پرونده تخلف تشکیل و پیگیری قانونی شده است.
 
جریمه متخلفان  ۲ برابر میزان گران‌فروشی
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی این را هم اضافه کرد که در جریان بازرسی و پیگیری شکایات، مبالغ اضافی پرداختی به مشتریان بازگردانده می‌شود و متخلفان دست‌کم برای دفعه اول، ۲ برابر میزان گران‌فروشی جریمه می‌شوند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.