صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رشد ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۷۷۹
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از افزایش ۶۳ درصدی تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در دو ماهه نخست سال جاری، ۸۹ هزار و ۳۵۰ شهروند، از طریق درگاه‌های ۱۰ گانه شامل تلفن، نرم افزار همراه، سایت، فکس، گفتگوی آنلاین، مراجعه، مکاتبه، صندوق صوتی، ایمیل و پیامک، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ ارتباط برقرار کرده و مسائل شهری خود را مطرح کرده اند.

وی افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۵۴ هزار و ۷۱۴ تماس بوده است که نشان دهنده افزایش ۶۳ درصدی برقرای ارتباط از سوی شهروندان با ۱۳۷ جهت برقراری ارتباط بی واسطه با مدیریت شهری برای بیان انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری بوده است.

افزایش تماس روزانه شهروندان با مرکز ۱۳۷ مشهد از ۹۰۰ به ۱۵۰۰ نفر

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد بیان کرد: در دو ماهه نخست سال گذشته، میانگین روزانه تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ حدود ۹۰۰ مورد بود که این مهم در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، به میانگین تماس روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.

رمضانی فرخد خاطرنشان کرد: مناطق دو، سه و ۹، در سال‌های ۹۸ و ۹۹، به ترتیب، دارای بیشترین تعداد درخواست مردمی در حوزه مناطق شهرداری بوده اند، اما در حوزه سازمان ها، این وضعیت متغیر بوده است به گونه‌ای که در سال ۹۸، سازمان‌های اتوبوسرانی، پارک‌ها و فضای سبز و حمل و نقل و ترافیک و در سال جاری نیز، سازمان‌های اجتماعی فرهنگی، اتوبوسرانی و پارک‌ها و فضای سبز، به ترتیب دارای بیشترین درخواست مردمی ثبت شده در سامانه «سجا» مرکز ۱۳۷ بوده اند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.