تغذیه ۳ هزار و ۷۰۰ نوزاد ازطریق بانک شیر مشهد لزوم اهتمام شهرداری مشهد مقدس بر تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهم‌سطح امام‌حسن(ع) رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد: تقاطع غیرهم‌سطح امام‌حسن(ع) زودتر از موعد تکمیل می‌شود هوای کلانشهر مشهد دوباره آلوده شد (۲۱ تیر ۱۴۰۴) همسر آیت‌الله عبادی، امام جمعه سابق مشهد دارفانی را وداع گفت تصویب برنامه‌های رفاهی و ورزشی کارکنان شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۴ توضیحات سرپرست سفارت ایران در کابل درباره بازگشت مهاجران و رابطه تهران_ کابل معاون اجتماعی شهرداری مشهد: یکی از دلایل اصلی طلاق، کمبود اطلاعات زوجین درباره مهارت‌های زندگی است شهردار مشهدمقدس: کار تیمی و تعامل، عامل تسهیل فرآیند‌های مدیریتی است مسئول سازمان بسیج شهرداری مشهد: روحیه بسیجی، می‌تواند بدون هیچ‌گونه وابستگی سیاسی در خدمت آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد حاجی‌بگلو: برای کمک به مدیریت شهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم| شرایطی نیست که بر اختلاف‌نظر‌ها تمرکز کنیم قصه شهرکی ۴۵ ساله در همسایگی «نخودک» مشهد واکنش رئیس شورای عالی استان‌های کشور به اظهارات عجیب عضو شورای شهر رشت درباره درخواست ترور پزشکیان اول مرداد، زمان آغازبه‌کار مجدد نمایشگاه بین‌المللی مشهد | بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت ساختمان کشور به مشهد می‌آید قیمت افغانی به تومان و دلار، امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۴) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد: تمدید مهلت مصوبه مشوق‌ها و پروانه‌های ساختمانی بافت آبکوه تا پایان سال ۱۴۰۴+ فیلم اختصاص ۲۳ هزار میلیارد ریال برای مقابله با تنش آبی در خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نباید با پول مردم، هیئت سکولار تغذیه شود رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: باوجود محدودیت‌ها، هیچ خدمتی را در شهر تعطیل نکردیم مناسب‌سازی ۴۵۰ بوستان در مشهد برای توانیابان | اختصاص ۱۲۳ میلیارد ریال برای بهبود زیرساخت‌های ویژه افراد دارای معلولیت در بوستان‌ها بعد از ۲۱ روز آلودگی، بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۸ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۸۰۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برای تکریم بیشتر شهروندان، به راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» برای کاهش زمان انتظار مخاطبان پشت خطوط خود اقدام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->