نگاهی به مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد | قانون گذاری شهری با چاشنی پژوهش قفل صنایع غرب مشهد با صدور اولین پایان‌کار صنعتی باز شد ۱۵ درصد مشهدی‌ها، مالک اراضی قولنامه‌ای هستند| لایحه تشویق تفکیک اراضی در دستور کار شهرداری خلیل موحد جانشین هاشم دائمی در شورای شهر مشهد شد سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه
سرخط خبرها

راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۸۰۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برای تکریم بیشتر شهروندان، به راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» برای کاهش زمان انتظار مخاطبان پشت خطوط خود اقدام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->