تداوم خدمت کاروان خادمان مدیریت شهری مشهد در گرمای سوزان نجف نجف، شهری که با حضور پاکبانان شهر امام رضا(ع) بوی خدمت به خود گرفته است + فیلم تاریخ صنعت ابریشم‌بافی در مشهد قدیم | نوغان‌داری در میان پیله‌های تاریخ بهره‌برداری از ۵۲۳ پروژه بهداشتی در مدارس خراسان رضوی تا مهرماه هوایی قابل قبول زیر آفتاب تابستانی مشهد (۱۹ مرداد ۱۴۰۴) گزارش شهرآرا از ایستگاه‌های مبادله پسماند و گلایه شهروندان از چندنرخی‌بودن خدمات آن‌ها خدمت‌رسانی تمام‌قد شهرداری مشهد به زائران دهه پایانی ماه صفر | مشهد در ایام صفر یکی از پرترددترین شهر‌های کشور می‌شود فرماندار مشهد: مردم نگران تأمین آرد و نان در ایام دهه پایانی صفر نباشند | به دلیل مغایرت در تقویم قطعی برق، از مردم عذرخواهی می‌کنیم + فیلم پیام رئیس شورای شهر اسلامی مشهد به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استقرار ۱۴۵ دستگاه دوچرخه بایدو در بوستان‌های بانوان شهر مشهد استاندار خراسان رضوی: مشکلات طرح بلندمرتبه‌سازی مشهد به‌زودی حل خواهد شد کیفیت هوای مشهد در مرز «قابل‌قبول» (۱۸ مرداد ۱۴۰۴) گزارش شهرآرا از چالش‌های مسافران مسیر میدان شهدا تا خیابان «شهید حسینی محراب» عملیات اجرایی ساخت خطوط قطار شهری مشهد ادامه دارد سرپرست اداره کل امور مالی و ذیحساب شهرداری مشهدمقدس منصوب شد توسعه فضا‌های ویژه بانوان در منطقه ۷ شهرداری مشهد| پارک ۵.۵ هکتاری «طرق» تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود + فیلم سخنگوی وزارت امور خارجه: به همسایگان هشدار می‌دهیم مراقب سوءاستفاده دشمن باشند رئیس شورای عالی استان‌ها: برخی دستگاه‌های اجرایی نقش شورا‌ها را کم‌رنگ می‌کنند | مجمع شهرداران کلانشهر‌ها می‌تواند به جامعه شورایی کشور کمک کند عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد: شهرداری و شورای شهر نقش حمایتی ورزش را بر عهده دارند | خانه‌های ورزش در نقاط مختلف مشهد راه‌اندازی می‌شود عضو شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه فضا‌های ورزشی، گامی مهم برای نشاط و سلامت جامعه است قدیمی ترین خانه تاریخی مشهد کجاست؟
سرخط خبرها

درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۴۵۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- با شیوع کرونا در مشهد مدیریت شهری در اولین گام حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرد، این اتفاق با هدف حفظ سلامت شهروندان باوجود واردشدن ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری رقم خورد. بعد از فروکش‌کردن موج شیوع کرونا اعضای شورای شهر مشهد در صحن علنی تصمیم گرفتند بنا به درخواست شهروندان، حمل‌ونقل عمومی شهر را به‌صورت پلکانی بازگشایی کنند. به همین منظور در اولین مرحله راه‌اندازی، خطوط بی‌آر‌تی در داخل شهر و مواردی از خطوط در حومه شهر و البته در ساعاتی مشخص بازگشایی شد. همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا بخش عظیمی از ثبت درخواست‌های مردم با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (۱۳۷) حول این موضوع ثبت شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد دراین‌باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

 احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر مشهد، تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز دراین‌باره آغاز شد تا علاوه بر پرسیدن سؤالاتشان درباره اقدامات مدیریت شهری در این حوزه، درخواست‌ها و پیشنهاد‌ها و نگرانی‌های خود را نیز مطرح کنند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در موضوع کرونا، به ثبت درخواست در حوزه سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص داشت که در این راستا ۳۳۶۳ ارتباط از طریق درگاه‌های ده‌گانه با این مرکز برقرار شده است. ۲۷۰۹ شهروند در لحظه تماس، به صورت آنی پاسخ‌گویی شدند و درخواست‌های ۶۵۴ شهروند نیز برای پیگیری به سازمان اتوبوس‌رانی ارجاع شده است.

رمضانی فرخد اضافه کرد: انتقاد از سرویس‌دهی محدود اتوبوس‌رانی با ۸۷ درصد تماس‌های شهروندی، انتقاد از ساعات کاری و فعالیت‌نکردن ناوگان در روز‌های تعطیل با ۸ درصد، رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی مسافران در اتوبوس با ۳ درصد و توزیع‌نشدن ماسک و دستکش به اتوبوس‌رانان با ۲ درصد، مهم‌ترین موضوعات و درخواست‌های مطرح‌شده شهروندان بوده‌اند.

وی گفت: سازمان اتوبوس‌رانی در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷، اقداماتی، چون فعال‌شدن سرویس‌دهی ۲۷ خط با تصویب شورای اسلامی شهر و در گام دوم افزایش تعداد خطوط به ۶۵ خط و افزایش ساعات سرویس‌دهی خطوط، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی لزوم استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان و مسافران در اتوبوس را انجام داده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->