صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا چهارشنبه، گرما در استان ماندگار است و از این روز، روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود و هفته آینده هوا پاییزی خواهد شد.

زهرا مبشری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: در حال حاضر آسمان در سطح استان صاف است و برای امروز و فردا پدیده جوی خاصی رخ نخواهد داد و جوی به‌نسبت پایدار پیش‌بینی می‌شود. از چهارشنبه تا پایان هفته جاری، شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم که در برخی نقاط با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

وی افزود: روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده است و تا سه‌شنبه ادامه دارد به نحوی که دما در نواحی گرمسیر به ۴۰ درجه می‌رسد و تا چهارشنبه، گرما در استان ماندگار است و از این روز، روند کاهش دما در استان آغاز می‌شود و هفته آینده هوا پاییزی خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان‌ رضوی در نهایت، اعلام کرد: نوسانات دمایی مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۹ و ۱۵ درجه بوده که امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۲ درجه و در سردترین ساعات به ۱۶ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، چناران با دمای ۱۰ درجه و بردسکن با دمای ۳۸ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.