صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: هفت هزار راننده در سرویس مدارس این شهر فعال بوده که یک سوم از آنان زن و بقیه مرد هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچی مطلق روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت بازگشایی مدارس و سرویس دانش آموزان افزود: اکنون ۱۰ درصد دانش‌آموزان در مشهد متقاضی سرویس مدرسه هستند و ۹۰ درصد به شیوه‌های مختلف به مدرسه می‌روند.

وی بیان کرد: در هفته نخست مهرماه بیشتر حمل‌ونقل دانش‌آموزان با وسیله نقلیه شخصی است و بعد از آن به سمت حمل‌ونقل عمومی پیش می‌رود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به عنوان متولی اصلی خدمات حمل‌ونقل سبک شهری، فراخوانی را در ۲ نوبت در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر و ۶۳ شرکت اعلام آمادگی کردند، پس از آن ارزیابی و امتیازبندی انجام و در نهایت ۵۳ شرکت اصلی و پنج شرکت رزرو انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: اولیا نیز در سامانه «سپند» تقاضای خود را بر مبنای نیاز به سرویس ثبت کردند که به بیش از ۹۵ درصد از ۶۸ هزار و ۵۲۹ تقاضای ثبت شده، سرویس اختصاص داده شده است.

چایچی مطلق با بیان اینکه نزدیک به هزار و ۹۰۰ مدرسه در شهر مشهد داریم که ۹۰۰ مدرسه متقاضی سرویس هستند، افزود: نظارت بر تک تک این مدارس کار دشواری است که البته این وظیفه بر دوش ما بوده و حتما انجام خواهیم داد. اولیا با مشاهده مشکل آن را اعلام کنند، اگر هرجا تخلفی باشد درصدد جبران آن برخواهیم آمد.

وی گفت: برای دریافت نظرات، شکایات و گزارش‌های اولیا مسیر‌های مختلفی را پیش‌بینی کردیم که شامل سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، سامانه سپند و شماره‌های ۹-۳۳۴۴۸۱۴۷ است. تاکنون نزدیک ۴۴۰ شکایت در حوزه سرویس مدارس داشته ایم که هفت صدم درصد آن‌ها را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.