صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پلیس هوشمند مردم قانون‌مدار

  • کد خبر: ۲۹۲۹۶۸
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
پایندگی نظام، آرامش و ثبات امنیت خواسته مردم و دغدغه خادمانی است که برای مردم شب از روز نشناخته و گوش‌به‌فرمان فرمانده خود دل به دریای عاشقی سپرده‌اند.

پایندگی نظام، آرامش و ثبات امنیت خواسته مردم و دغدغه خادمانی است که برای مردم شب از روز نشناخته و گوش‌به‌فرمان فرمانده خود دل به دریای عاشقی سپرده‌اند. حاصل این شکوه در حضور حماسی مردم و خادمان امنیت و اقتداری است که با باران آتش بر سر رژیم صهیونی لرزه بر پیکر دشمنان یاوه‌گو افکنده و نقشه‌های آنان را در جنگ نظامی ترکیبی و هجمه‌های تمام‌عیار تهدید و تخریب نقش‌بر‌آب ساخته است. امروز جهان اسلام ثابت کرده است با رهبری ایران مقتدر در مسیر حرکت خود مصمم است و سنگربانی این جهاد را عزت خود می‌داند.

شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرا... و دکتر هنیه، حاج‌قاسم سلیمانی و تمام آنانی که آرزوی شهادت داشتند و نامشان بر دشمن هجمه‌ای از احساس ناامنی به وجود می‌آورد، نه‌تن‌ها مسیر جهاد را عوض نکرده، بلکه از هر سرباز مسلمان با رمز نصرا... یک رزمنده مصمم ساخته است. رهبر فرزانه و شجاع ایران اسلامی و ولی‌امر‌مسلمانان جهان، جلوه واقعی شکوه حضور هستند و اقامه نمازجمعه تهران گواه بر این صلابت و شهامت است تا دشمنان بدانند علی زمان قافله‌سالار این کارزار است. 

ملت آزاده ایران در سنگربانی از آرمان‌ها، تا پای خون ایستاده و دغدغه‌مندی پلیس و نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای امنیت این آب و خاک استوار نیز ستودنی است و این دغدغه را پرصلابت پیش می‌برند. سربازان ولایت، جان در مسیر اخلاص نهادند و شهادت، آرزویی است برای تمام کسانی که پایداری نظام و جامعه اسلامی را می‌خواهند و آن را بر جان خود مقدم می‌دانند. 

در هفته بزرگداشت انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» فرصت را غنیمت می‌شماریم تا لبیکی دوباره با فرمانده معظم کل قوا داشته باشیم و با مردم عزیز و قانون‌مدار عهد ببندیم که با وحدت و یکپارچگی در حفظ امنیت و انضباط و سلامت اجتماعی با اهتمام جدی کوشا باشیم. در این برهه خطیر از زمان، بصیرت و معرفت دو محور اصلی حرکت جهاد و ایستادگی در‌برابر دشمنان است و امیدواریم همه ما بتوانیم با ایفای نقش مؤثر خود ادای‌تکلیف کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.