رئیس جمهور چین برقراری صلح جهانی را مسئولیت واشنگتن و پکن دانست رئیسی: آماده تبادل ظرفیت‌ها با کشور‌های آفریقایی هستیم پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا موافقت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: بازگرداندن عناصر ناپاک خارجی به معنای جذب نیست | میدان‌داری مردم و دولت، پیش‌نیاز تحول فرهنگی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: اجرای طرح نور ماموریت قانونی فراجا است رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان فاش شد بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی| ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی بازداشت شدند وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد 
سرخط خبرها

پلیس، خادم مردم

  • کد خبر: ۱۲۸۱۴۰
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
پلیس، خادم مردم
سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی - فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی

هفته بزرگداشت فراجا در مهرماه برگزار می‌شود و این مناسبت فرصتی مغتنم است برای توسعه تعامل و ارتباط پلیس و سرمایه‌های اجتماعی که با تقسیم وظایف، نقشی تعیین‌کننده در پایایی و پایداری نظم و امنیت عمومی دارد. بنای این تعامل سودمند، هوشمندی و تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی است که با رفتار حکیمانه، صبر، متانت، بردباری، مسئولیت‌پذیری، حرفه‌ای‌گرایی و تمرکز بر روزآمدی و کارآمدی مزین به رأفت با مردم و قاطعیت در برابر قانون‌شکنان و عاملان بی‌نظمی محقق می‌شود.

گستره مأموریت‌های پلیسی در حوزه خدمات انتظامی، مقابله با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، برقراری نظم و امنیت عمومی، سامان‌دهی ترافیکی و پیشگیری از وقوع حوادث و آسیب‌های اجتماعی در کنار پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی و دفاع از مرز‌های این آب و خاک از شاخصه‌های کار و نقش فراجاست که رسانه‌های جمعی گوشه‌هایی از آن را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

دراین‌باره، نیازمند هدفمندسازی ارتباط پلیس و رسانه هستیم تا فرهنگ قانون‌محوری و نظم‌مداری بیش از پیش در کشورمان نهادینه شود. امروز سربازان خادم مردم در هر صحنه‌ای که با حضور خود میدان‌دار برقراری نظم و امنیت هستند، از جان و هستی‌شان برای آرامش و آسایش مردم مایه می‌گذارند و در این مسیر مقدس، شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

البته باب شهادت در فراجا همچنان گشوده است تا برگزیدگان صالح و وارسته در راه افتخارآمیز خدمتی که لحظه‌لحظه آن عبادت است، به این فیض عظیم نائل شوند. بی‌تردید حضور مقتدرانه جان‌برکفان فراجا در همه صحنه‌های اجرایی، خدماتی، عملیاتی و انتظامی بر اساس حس مسئولیت‌شناسی و به عشق و ارادت مردم است.

آنچه سبب می‌شود از فرازونشیب‌ها، فتنه‌ها و دشمنی‌های معاندان و بدخواهان نظام ایمن و مصون بمانیم، ارج و ارزشی است که مردم عزیز و قدرشناس برای جهاد خدمت خادمان خود قائل بوده‌اند و هستند.

امیدواریم در هفته بزرگداشت فراجا بتوانیم با عنایت به پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب در هفته بزرگداشت انتظامی سال ۱۴۰۰ که بر ارتقای کیفیت خدمات پلیسی تأکید فرمودند، از فرصت‌های پیش‌رو برای معرفی تمهیدات، خدمات و برنامه‌های پیش‌رو و اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد پلیس بهره ببریم.

همچنین، در تداوم راه مقدس استواری ستون‌های نظام با عزم راسخ و ایمان و اعتقاد به اهداف عالی که در پیش داریم، به پشتوانه همراهی مردم که حامی پلیس هستند، سربلند و پیروز باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->