صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز همایش بین‌المللی حقوق کودک در مشهد + فیلم (۱۷ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۱۸۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
همایش بین‌المللی حقوق کودک در مشهد آغازبه‌کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عباس شیخ‌الاسلامی، دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک، امروز در همایش بین‌المللی حقوق کودک که در هتل پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: از پنج،شش ماه پیش، در خصوص این همایش کار شده است. حوزه حقوق کودک حوزه بسیار مهمی است. هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم، آینده کشور را تضمین کردیم.

وی افزود: پیشگیری با طفل معنی می‌دهد؛ اگر می‌خواهیم در آینده، جامعه قانونمند باشد، باید روی دوران کودکی و نوجوانی سرمایه‌گذاری کنیم. بنابراین تیم‌های مختلفی روی این همایش کار کردند. پنج پیش‌همایش در زمینه سلامت کودک، حقوق کودک، آموزش کودکان و نقش سمن‌ها در حوزه کودک برگزار کردیم که منجر به این همایش شدند.

دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک ادامه داد: اساتید مختلفی نیز به ما کمک کردند. امیدواریم مقالات متعددی که امروز ارائه می‌شود، بتواند به توسعه علم در مبحث مهم حقوق کودکان کمک کند.

شیخ‌الاسلامی بیان کرد: برخی به اجرای پنلی برای کودکان غزه ایراد گرفتند. آیا می‌توان به ۱۷ هزار کودک کشته‌شده در غزه بی‌تفاوت بود و این فاجعه را فراموش کرد؟ در ایران، شعار حمایت از اطفال و مظلومین می‌دهیم، بنابراین باید پنلی به این موضوع بپردازد. باید به غیرت ما بربخورد و اقدامی اجرایی در جهت احقاق حق انجام دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.