صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تامین ۲ هزار میلیارد ریال قیر برای اجرای نهضت آسفالت در معابر مشهد

  • کد خبر: ۲۹۳۵۹۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد اعلام کرد: موفق به خریداری حدود ۱۲ هزار تن قیر از تالار بورس تهران با قیمت مصوب و به اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد، گفت: با توجه به تاکیدات شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد، مبنی بر پشتیبانی همه‌جانبه از کلان‌پروژه نهضت آسفالت، موفق به خریداری حدود ۱۲ هزار تن قیر از تالار بورس تهران با قیمت مصوب و به اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال شدیم. این خرید از طریق گشایش اعتبار اسنادی ال‌سی با همکاری بانک شهر صورت گرفت.

وی افزود: نهضت آسفالت شهرداری مشهد با هدف‌گذاری آسفالت ۴میلیون مترمربع از خیابان‌های شهرمان در حال پیاده‌سازی و اجرا است که تاکنون حدود یک میلیون مترمربع آن به سرانجام رسیده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجرای این پروژه، تامین قیر مورد نیاز کارخانه آسفالت‌سازی است که با تلاش همکارانمان در اداره کل امور مالی و سازمان عمران در حال تامین و توزیع است.

زورکی نژاد ادامه داد: باوجود تنگنا‌های مالی و کمبود نقدینگی، پشتیبانی از طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و خدماتی مدیریت شهری از وظایف ذاتی این معاونت بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق کامل این پروژه‌ها می‌کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.